Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
russel
Wysłany: Pon 19:43, 09 Cze 2014
Temat postu:
Nie miałem czasu zaglądać do moto, ale ostatnio popatrzyłem i przyczyna przerywania była wręcz banalna. Śruba mocująca 3 kable do cewki była odkręcona i pod wpływem drgań nie łączyło tak nic i przez to przerywał. Jednak coś w tym jest że katy się same rozkręcają. Dzięki jeszcze raz za powyższe rady.
hacker33
Wysłany: Sob 8:27, 31 Maj 2014
Temat postu:
Sprawdź czy fajkę którą dałeś ma 5kOhm
Bo jak fajka ma inny opornik to mogą dziać się cuda.
russel
Wysłany: Sob 8:10, 31 Maj 2014
Temat postu:
świeca zgodna, fajka niekoniecznie, wsadziłem na próbę z drugiego moto kx 250 2t. Filmik potem nakręcę i wrzucę. No i zrobię tą próbę co hacker opisał. Dam znać co i jak, na razie dzięki.
hacker33
Wysłany: Sob 8:05, 31 Maj 2014
Temat postu:
Świeca i fajka zgodna z manualem?
Idź się przejechać. Jak silnik będzie już ciepły, znajdź jakąś prostą drogę która najlepiej jakby była pochyła do góry. Tak aby podczas jazdy motocykl miał cały czas opór.
I weź przejedź tą całą prostą pod górkę na obrotach które uważasz, że są do dupy. Oczywiście na jednym biegu.
Jak droga będzie się kończyć to szybko wciskasz sprzęgło i gasisz silnik.
Zatrzymujesz się czekasz aż silnik ostygnie wykręcasz świecę i patrzysz jaki ma kolor czy sucha mokra itd.
henio12323
Wysłany: Sob 8:02, 31 Maj 2014
Temat postu:
wrzuc filmik pokaz masz maszyna chodzi, ciezko z fusów wrózyc co akurat jest u ciebie, po pracy mozna troche wywnioskować gdzie raczej szkac przyczyny.
russel
Wysłany: Sob 7:57, 31 Maj 2014
Temat postu: EXC 450 2007r. RFS przerywa na wysokich obrotach
Tak jak w temacie, mam problem. Na niskich i średnich obrotach jest git, ale jak go wkręcę na wysokie zaczyna przerywać i biję w tłumik. Wykluczyłem moduł bo na drugim to samo, wymiana świecy i fajki też nic nie pomogła. Jak myślicie, problem może być ze strony elektryki? cewki regulatory itd.? czy raczej ze strony paliwa, kwestia gaźnika - jego regulacja czyszczenie dawkowanie itd. Dodam, że gaźnik rozbierany, czyszczony i regulowany około 10mth temu. Sprawdziłem też kranik i zero syfu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin