Autor |
Wiadomość |
pawel |
Wysłany: Nie 9:24, 14 Wrz 2014 Temat postu: |
|
300 ma mocniejszy dół niż 250 i dlatego na niskich obrotach można delikatnie atakować przeszkody, podjazdy itp , przez co jest wrażenie że łagodniej oddaje moc. Ale 300 to dużo mocniejszy i bardziej "narwany" motocykl od 250. Zdecydowanie bardziej agresywnie oddaje moc w średnim i wyższym zakresie obrotów. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 22:12, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
wtct napisał: | Panowie, czy EXC 300 2015 ma rzeczywiście łagodniejszą charakterystykę?
Ktoś testował? Podobno charakterystyka jest zbliżona do 4T... |
zobacz na filmy kolegi major000 jak jego 300 (rocznik 13) fajnie dołem jedzie, widac że dobrze zestrojona |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Sob 22:05, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Nawet poprzednie wersje trzysetek w porównaniu do 250 łagodniej oddawały moc |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 21:49, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
kolega wyżej napisał 100% prawdy i jak tak poustawiasz wszystko to ta 300 to będzie masakrator |
|
|
wtct |
Wysłany: Sob 21:38, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Dzięki!
Może ktoś z forum testował i potwierdzi, że 300 EXC z 2015 roku ma podobną charakterystykę do 4T?
Chodzi o to, że chciałbym kupić coś nowego może 4T, ale 2T jest po prostu rozsądnym rozwiązaniem, bo jest tańszy w utrzymaniu. EXC 300 jest lżejszy od jakiegokolwiek 4T, wiec myślę, że to by było dobre rozwiązanie o ile "podobna charakterystyka do 4T" nie jest tylko chwytem marketingowym. |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Sob 17:41, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
wtct napisał: | Panowie, czy EXC 300 2015 ma rzeczywiście łagodniejszą charakterystykę?
Ktoś testował? Podobno charakterystyka jest zbliżona do 4T... |
Nie testowałem, ale mam u siebie głowicę nowego typu, która swoim kształtem wpływa na łagodniejszą charakterystykę.
Generalnie jeśli dobrze zestroisz gaźnik (odpowiednie dysze i iglica, a nie tylko kręcenie śrubką powietrza) i ustawisz zawór wydechowy (nawet na czerwonej sprężynce) to moc będzie oddawana bardzo, bardzo płynnie. |
|
|
wtct |
Wysłany: Sob 10:04, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Panowie, czy EXC 300 2015 ma rzeczywiście łagodniejszą charakterystykę?
Ktoś testował? Podobno charakterystyka jest zbliżona do 4T... |
|
|
KristofSX |
|
|
pawel |
|
|
pawelosek143 |
Wysłany: Pią 21:20, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
Nowe exc 2015,marzenie |
|
|
Czop9541 |
|
|
goger |
Wysłany: Nie 10:55, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
ktoś wie co zmienili w zaworze wydechowym w 250/300? |
|
|
pawel |
Wysłany: Czw 10:58, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
Co do sherco to nie wiem, dla mnie jest jeden problem, brak kopniaka w 2t i 4t. Kiedyś rozrusznik może paść a akumulator może sie rozładować.
Niektórzy mówią też że crossy kawasaki dobrze sie prowadzi.. szkoda że w wielu przypadkach zawory kończą sie po 60mth.. nie mówiąc o całej reszcie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:04, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
hehe te fotki akurat widziałem, ale z bliska nie pokazują detali jeszcze :d
co do innych - są ludzie którzy uwazają że nie ma nic lepszego niz sherco pewnie te nowe mogą prowadzic się nawet lepiej ;D ale mają duzo udziwnien a ktm ma tą zalete że niexle sie prowadzi, a przy tym w serwisie jest genialnie zaprojektowany, wszystko jest na wierzchu |
|
|
pawel |
Wysłany: Wto 22:00, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
Fotki są w pierwszym poście
Cena wysoka ale... za to dostajemy super motocykl, wszystkie te ktmy super jeżdżą. Ktm nie ma praktycznie konkurencji w enduro.. jest sherco, beta, tm. Motocykle dużo mniej sprawdzone w tej samej cenie. |
|
|