Autor |
Wiadomość |
drapi23 |
Wysłany: Wto 19:59, 27 Maj 2014 Temat postu: |
|
Jednak okazało sie ze przyczyna było ze zawór wydechowy zahaczył o pierścionek i zablokowało tłoka , tylko sie zastanawiam czemu |
|
 |
drapi23 |
Wysłany: Pon 19:33, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
ok Dzięki chciałem sie upewnic zeby grało wszystko |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Pon 19:25, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
będzie grać. |
|
 |
drapi23 |
Wysłany: Pon 17:57, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
A powiedzcie jak wrzucę tłoka wossner a mam korbę prox to spasuje czy nie zgra sie jedno z drugim ?? |
|
 |
drapi23 |
Wysłany: Nie 20:10, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
no własnie suwmiarką nie zmierzę . Dzieki wszystkim za rady jutro wezmę sie za dalsze działania .  |
|
 |
manta19 |
Wysłany: Nie 19:37, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
Podjedź do jakiegoś tokarza w okolicy oni mają srednicówki i za free albo piwko Ci zmierzą i będziesz wszystko wiedział.....Suwmiarka nie jest dokładna przy tym pomiarze akurat.... |
|
 |
drapi23 |
Wysłany: Nie 19:20, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
NIe mam Średnicówki zeby to dokładnie zmierzyć co najwyżej suwmiarkę .
NIe przewidywałem jeszcze zmiany bo nie miałem problemu z nim palił czy ciepły czy zimny od kopa , a tu dzis rozleciał sie pierścionek . A nie wieci czy w serwisie KTM mi dopasuja dokładnie selekcję ?? |
|
 |
manta19 |
Wysłany: Nie 19:10, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
Musisz pomierzyć średnicówką i wtedy będziesz wiedział jaki włożyć-czy b czy c choć wpisując nr z tłoka też można się dowiedzieć co siedzi.Ja uznaje firmy prox, wossner, vertex nigdy się nie zawiodłem no i oryginał tylko cena spora a i tak się często zmienia to po co przepłacać
P.s zalecane jest na 2 tłoki korba.... |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Nie 19:04, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
drapi23 napisał: | A jak mam tłok selkcja B to teraz tez B czy C ?? |
wszystko zalęży od cylindra czy juz ma wymiar C czy jeszcze B |
|
 |
drapi23 |
Wysłany: Nie 19:03, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
A jak mam tłok selkcja B to teraz tez B czy C ?? |
|
 |
amek721 |
Wysłany: Nie 18:31, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
ja od kilku sezonów jeżdżę na dwupierścieniowych vertexach, wymieniam je regularnie, żadnego problemu nigdy nie miałem. |
|
 |
drapi23 |
Wysłany: Nie 18:29, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
OK coś wymyślę . A jaki tłok polecacie ?? obecnie był wrzucony prox |
|
 |
manta19 |
Wysłany: Nie 18:25, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
Da rade wysłać za granice żeby zrobili nowy nikasil jak się da,albo tuleja,albo nowy nie zajechany cylek :/ |
|
 |
drapi23 |
Wysłany: Nie 15:42, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
Juz wszystko wiem ! poszedł pierscien i zablokowało tłoka ,korba cała nic sie nie stało chodzi dobrze . tylko zrobiło mi rysę w cylindrze i teraz pytanie da rade jakos go zregenerowac ? |
|
 |
amek721 |
Wysłany: Nie 13:56, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
Prawdopodobnie poszła korba i/lub łożysko na korbie. W moim przypadku skończyło się to wymianą praktycznie całego silnika(powłoka cylindra, korbowód, łożyska i tłok). Cylinder do góry i wszystko jasne. Nie obejdzie się też bez rozpoławiania silnika.
PS stanął ci silnik jeżeli już... |
|
 |