Autor |
Wiadomość |
Asteros2012 |
Wysłany: Śro 23:12, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
Jeśli ma dysze z manuala to raczej bd ona za mała i mieszankę ma zbyt ubogą |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Śro 22:23, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
według mnie mam za duzo paliwa motor jedzie naj lepiej jak iglica jest schowana naj bardziej. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Śro 22:18, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
Ja mam 250 sx 2004r i jakbym miał ustawić gaznik wg manuala to powinienem mieć dysze 178. Takie ustawienia są do nowego motocykla bądź też punktem startowym do regulacji. U mnie motocykl dobrze jedzie przy dyszy 200 iglicy na 2gim ząbku od dołu a taka dysza nawet nie występuje w manualu. W twoim przypadku powinieneś zaopatrzyć się w komplet dysz i wstawiać po kolei o 5setek większe i jezdzić sprawdzać na jakiej motocykl jeździ najlepiej a po jakiej dyszy go znowu zamula przy maksymalnym położeniu przepustnicy. U mnie na dyszy 195 motocykl w miejscu fajnie się wkręcał i odcinał za to na dyszy 200 odcinał tuż przed końcem gazu a na maksymalnym gazie go zamulało i właśnie na tej dyszy lepiej jedzie |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Śro 21:48, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
według mamuala sa czesci a nie ustawienie gaznika gaznik jest ustawiony tak zeby jezdził jak naj lepiej |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Śro 21:47, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
ale o jakiej regulacji mówisz? zrobiłem chyba wszystko poziom paliwa iglica sprawdzone dysze powietrze co jeszcze mozna zrobic? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 21:39, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
Regulacja nie zawsze polega na ustawieniu gaźnika według manuala.
To według manuala to dobry początek.
A pokaż zdjęcie swojej świecy. |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Śro 21:36, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
gaznik wporzadku dysze sprawdzone zgodne z manualem. iglica tez mino to nie jedzei nadal. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 17:23, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
gaźnik do regulacji, iglica dysza główna |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Śro 16:22, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
jak dodam gazu do konca to sie dławi a jak dodaje stopniowo to idzie ale to nie jest to. nie ma wydaje mi sie pełnej mocy nie ma strzału jaki powinien miec. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Wto 21:49, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
A w jaki sposób ci się nie wkręca? Nie wchodzi na full obroty? Dyszami w gaźniku próbowałeś ja u siebie miałem 188 i była za mała to rozwierciłem na 200tke i tuż przed full otwarciem manetki łapał full obroty a na full go zalewało. Wstawiłem 195 i okazało się że lepiej "odcina" ale w praktyce czyli w terenie słabiej jedzie. |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Wto 20:46, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
mój sprzet własnie nie chce wkrecac sie do konca i zaczełm szukac przyczyn. listki nie dolegaja odstaja mysle ok 1mm moze wiecej zawór wydechowy tez nie był złozony prawidłowo dodatkowo wyrobił sie ten trzpien od sprezyny oraz jest rozbity otwór w tym ciegnie zrobiło sie jajko. sprawdzam wszytko pokoleji gaznik jest ok nie wyglada na przytarty wydaje mi sie ze ten objaw moga powodowac własnie te listki. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Wto 17:30, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
Pochwale się że moje membrany mają prześwit na granicy kilku dziesiatych mm i nie ma problemów choć przyznam że podejrzewam właśnie membrane że moto nie wkręca się jak crossówka tylko wolniej ale jedzie jak należy |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 17:13, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
ciezko bedzie odpalał, moze nie wkrecac sie na obroty, moze słabo sie wkrecac z niskich obrotów, moga byc problemy z regulacja gaznika. |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Wto 17:09, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
chodzi mi o te lisstki w dwusówie |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 17:01, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
chodzi o membrane w dwusuwie czy przesłone przepustnicy w czterosówie ? |
|
|