Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC8
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Czw 7:12, 01 Maj 2014
Temat postu:
Jak był niski to mógł dostosować zawieszenie pod swój wzrost/wagę.
Jak masz na miar jeszcze na sprzedawce swojego motocykla to może zadzwoń i się zapytaj.
Gość
Wysłany: Czw 7:00, 01 Maj 2014
Temat postu:
Dziękuję za informację i spróbuję dzisiaj zgodnie z podpowiedziami sprawdzić wszystkie regulacje(czy faktycznie coś się da polepszyć)? Porównam też te sprężyny moją z kumpla. Może faktycznie coś kombinował wcześniejszy właściciel przy zawieszeniu. Jeżeli regulacje nie przyniosą oczekiwanych rezultatów to uważacie, że wcześniejszy właściciel mógł wymienić sprężyny i przez to obniżyć zawiechę?? Chyba już więcej nie ma możliwości??
henio12323
Wysłany: Śro 22:28, 30 Kwi 2014
Temat postu:
róznice mogą wynikac z napięcia wstępnego spręzyn,
z tyłu reguluje to sie scisnieciem spręzyny taka duzą nakrętka, jak jest rozkręcone to moto siada, i stąd moze byc róznica, moze byc też inna spręzyna, albo bardzo miekka, wtedy pod masą motocykla moze sie bardziej uginac,
z przodu też zwykle jest jakas regulacja, nie wiem jak w tym zawieszeniu ale w ktmach EXC/SX masz albo srube od góry którą wciskasz spręzyne, albo w starszych, zwykłe plastikowe podkładki pod spręzyne, im gruybsza tym spręzyna jest bardziej napięta i moto wyżej zawsze stoi
hacker33
Wysłany: Śro 22:19, 30 Kwi 2014
Temat postu:
Jedynie co mógł ktoś zrobić to po prostu obniżyć zawieszenie.
Sprawdź w tylnym amortyzatorze czy macie np. takie same sprężyny.
Są one opisane na jednym ze zwojów.
Gość
Wysłany: Śro 18:29, 30 Kwi 2014
Temat postu:
Sorki, braki w mojej wiedzy odnośnie modeli. Mamy takie same 950 ADV i nie R ani nie S.
Właśnie skoki zawieszenia powinny być takie same, ale jak wcześniej pisałem jak mój stoi na kołach to dużo niżej przysiada. Przeczytałem manuala, ale nic nie znalazłem w tym temacie. Jedynie tłumienia, dobicia/odbicia zawieszenia oraz odpowietrzanie ciśnienia w lagach. Cholera ciekawostka i co gorsze, która przeszkadza. Moto jak ADV nisko siedzi!! Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co to może być lub dlaczego to proszę o info.
hacker33
Wysłany: Śro 12:12, 30 Kwi 2014
Temat postu:
To macie takie same czy inne modele?
Bo Ty piszesz, że masz 950 ADV.
A kolega ma R czyli Super Enduro tak?
Ogólnie to są dwa różne motocykle, o różnych przeznaczeniach i innych skokach zawieszeń:
Skoki zawieszeń przód/tył:
ADV 210/210
ADV S 245/245
Super Enduro R 250/255
Pyza_Wr
Wysłany: Śro 11:52, 30 Kwi 2014
Temat postu: Mały skok zawieszenia 950 Adventure
Witam,
Kupiłem niedawno KTM 950 ADV i na pierwszy rzut oka wszystko było ok. Niedawno porównaliśmy moto z kumplem który ma taki sam model czyli R i z tego samego roku czyli 2005. Mój jest wyraźnie niżej posadzony a same zawieszenie z przodu i z tyłu wyraźnie bardziej "ściśnięte". Same lagi z przodu są widocznie kilka centymetrów bardziej wciśnięte czyli jakby sam skok zawieszenia był o te kilka centymetrów mniejszy. Na stopce centralnej to oba są identyczne, jednak jak go zrzucę na glebę to siada dużo niżej. Czy może ktoś pomóc co da się zrobić i co można, aby go podnieść do normalnej wysokości. Z góry dzięki!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin