Autor |
Wiadomość |
GPwariat |
Wysłany: Pią 18:58, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
nie wiem czy jest suche? musialbym sprawdzic jak zobacze to napisze jak znajde czas  |
|
 |
Karambol |
Wysłany: Wto 18:03, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
GPwariat napisał: | dzis poskladalem wkoncu ,na dyszy 190 ,zmniejszylem poziom paliwa no i sie poprawilo teraz dziala regulacja skladu mieszanki i ladniej pracuje na wolnych ale zastanawia mnie jedna rzecz jak dam mu pelen gaz odrazu to zgasnie ciekawe? |
To moze byc tez objaw zle ustawionego zapłonu. LC4 potrafi sie zadlawiac po gwałtownym dodaniu gazu ale pod obciazeniem, w czasie jazdy. Na postoju nie spotkalem sie z tym zeby zgasl przy przygazówce, chyba, ze mial zle ustawiony zaplon. Masz suche magneto? |
|
 |
Karambol |
Wysłany: Wto 17:56, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
lukasz_vip napisał: | wersja SC miała dysze 195 w oryginale w tych gaźnikach. |
Ale dysza główna to nie koniec, to musi byc przecież zestrojone. Oprócz gównej sa inne dysze w tym dysza wolnych obrotow, musi byc odpowiednia grubosc, rozmiar i krzywizna iglicy ostra/tępa, poziom pływaków, mieszanka.
To, ze SC ma dysze 195 to jeszcze nic nie znaczy.
On ma 200 i to chyba wszystk o co ma.. |
|
 |
GPwariat |
Wysłany: Pon 19:53, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
dzis poskladalem wkoncu ,na dyszy 190 ,zmniejszylem poziom paliwa no i sie poprawilo teraz dziala regulacja skladu mieszanki i ladniej pracuje na wolnych ale zastanawia mnie jedna rzecz jak dam mu pelen gaz odrazu to zgasnie ciekawe? |
|
 |
lukasz_vip |
Wysłany: Pon 12:59, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
wersja SC miała dysze 195 w oryginale w tych gaźnikach. |
|
 |
GPwariat |
Wysłany: Nie 18:10, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
ktora dysza jest od wolnych obrotow? i nie umiem regulowac skaldu mieszanki czyli wkrece na maks i bez roznicy takiej magi jeszcze nie mialem z gaznikiem  |
|
 |
GPwariat |
Wysłany: Śro 7:49, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
odpala sie go bez problemu wystarczy 2razy na sucho i wlaczam cieple ssanie i pali na dotyk na cieplym tez pali od kopa tylkoze jak sie zadusi to juz porazka dzis bede miec drugi gaznik to przeloze sobie dysze i zobaczymy co bedzie  |
|
 |
Karambol |
Wysłany: Wto 20:13, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
GPwariat napisał: | i jeszcze jaki poziom paliwa bo wydaje mi sie ze jest za duzy |
Co do poziomu paliwa to sie nie wypowiadam.. |
|
 |
Karambol |
Wysłany: Wto 20:12, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Jak dysza główna 200 to zdecydowanie za duzo paliwa dostaje, pewnie mozna go odpalac bez ssania z taka dysza, albo ewentualnie wylaczac ssanie natychmiast po odpaleniu. A i samo odpalanie musi byc ciezkie nie mowiac o spalaniu... |
|
 |
GPwariat |
Wysłany: Pon 12:12, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
i jeszcze jaki poziom paliwa bo wydaje mi sie ze jest za duzy |
|
 |
GPwariat |
Wysłany: Pon 12:04, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
no i rozebralem i mala nie spodzianka dzysza paliwa ma 200 a ta druga 45 iglica jest ok , a najdziwiniejsze jest to ze jak wlacze ssanie to gasnie czuc ze dostaje za duzo paliwa chyba to bedzie ta dysza zobaczymy, aha gaznik jest 96r z lc4 620 phm 40sc czy jakos taka ma koncowke |
|
 |
GPwariat |
Wysłany: Nie 20:30, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
ok dzieki jutro sprawdze i napisze  |
|
 |
Karambol |
Wysłany: Nie 20:10, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
glowna `155, wolnych obrotow 45 - przewaznie |
|
 |
GPwariat |
Wysłany: Nie 19:25, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
a jakie sa orginalne dysze jutro posprawdzam wszystko i bede wieedzial dokladnie |
|
 |
Karambol |
Wysłany: Nie 18:43, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
GPwariat napisał: | hm nie wiem pisze gdzies na tym gaznik jak jest zalozony w moto z lewej strony ma cieple ssanie a z prawej takie plastkiowe pokretlo chyba do wolnych obr a obok zaraz chyba do skladu mieszanki moze cos to pomoze jak nie to pojde zobaczyc moze cos bedzie na nim pisac i takie pytanie jaki wlozyc inny gaznik niz ten dellorto bo z tego co widze to ten gaznik to jedna wielka pomylka |
Czyli chyba PHM40. Śruba mieszanki 1.5 obrotu, iglica 3 zabek od góry (czyli przed ostatni).
Wazne jest jakie masz dysze, jak ktos grzebal w dyszach to ciezko cos ustawic bo oryginalne nie sprawiaja problemow. |
|
 |