Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
madart
Wysłany: Wto 17:37, 22 Paź 2013
Temat postu:
cylinder ma wymiar taki jak w 525 wiec mozesz go odsprzedac albo kupic taki i zalozyc tlok za 225$
tlok mozna kupic z tego samego sklepu, nad wymiarow raczej nie znajdziesz bo nie o to chodzi
warn
Wysłany: Wto 8:53, 22 Paź 2013
Temat postu:
A gdzie później taki tłok można dokupić? Bo to chyba nie jednorazowy cylinder?
madart
Wysłany: Sob 14:52, 19 Paź 2013
Temat postu:
kup tlok i cylinder z thumperracing i masz 453cm
http://thumperracing.net/index.php?route=product/product&product_id=220
sa tez wersje na 470 i 490cm zachowujac ten sam skok tloka czyli tez korbe
i mozesz zachowac obecny modul i walek rozrzadu
do tego koszt jest nizszy niz kupno nowego cylindra
warn
Wysłany: Sob 14:24, 19 Paź 2013
Temat postu:
No to rozwiałeś ostatecznie kwestie migracji, -nie ma sensu a szkoda.
KristofSX
Wysłany: Sob 14:01, 19 Paź 2013
Temat postu: Re: 400 na 450
warn napisał:
Poszukuje rzetelnych informacji dotyczących konwersji 400 na 450 z tego co gdzieś wyczytałem różni się tylko cylindrem i tłokiem, ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć?
Na 520 i wyżej jest już temat na forum i nie ma sensu, ale gdyby różnica między 400 a 450 to tylko cylinder i tłok to całkiem sensowna staje się migracja.
hej
różnice w/g manuala
cylinder, tłok, inny skok tłoka, inny wałek rozrządu,
warn
Wysłany: Sob 13:36, 19 Paź 2013
Temat postu: 400 na 450
Poszukuje rzetelnych informacji dotyczących konwersji 400 na 450 z tego co gdzieś wyczytałem różni się tylko cylindrem i tłokiem, ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć?
Na 520 i wyżej jest już temat na forum i nie ma sensu, ale gdyby różnica między 400 a 450 to tylko cylinder i tłok to całkiem sensowna staje się migracja.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin