Autor |
Wiadomość |
barek253 |
Wysłany: Pią 18:13, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
czyli motor sie nie zaciera bo troche to źle określiłeś
po pierwsze gaźnik bym sprawdził i zapłon a nie zmniejszał kompresje tak jak te mechaniory |
|
 |
Damian15733 |
Wysłany: Pią 17:56, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Dzięki wielkie posprawdzam to i jakby co to sie odezwe . |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Pią 17:53, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Tą co podałeś ma w symbolu literę C.
Z tego co napisałeś również to masz założoną świecę zimniejszą niż seryjna.
Więc zostaje:
uboga mieszanka (zła regulacja gaźnika, brak filtra powietrza, dławienie dopływu paliwa do gaźnika, nieszczelny kolektor ssący lub nieszczelna głowica)
wczesny zapłon
nieszczelność świecy
przegrzewanie się silnika
słabe paliwo - niska wartość oktanowa
zbyt długa jazda na pełnym gazie |
|
 |
Damian15733 |
Wysłany: Pią 17:31, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
To jakbyś mógł poszukać tą świece z tym znakiem C . Czy może być ta moja ??
Z góry bardzo ci dziękuje .
I czy zmiana świecy rozwiąże mój problem jeśli nie to co mam robić ?? |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Pią 17:25, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Damian15733 napisał: | Moja świeca nazywa się
Świeca zapłonowa NGK BR10ECMVX.
Czy jest ona odpowiednia do tego moto. |
BR10ECMVX |
|
 |
Damian15733 |
Wysłany: Pią 17:12, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Widziałem ją i była stopiona górna elektroda .Były jeszcze takie małe kropki po spaleniu . |
|
 |
Damian15733 |
Wysłany: Pią 17:08, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Mógłbyś poszukać taką świecę bo nie umiem znaleźć z oznaczeniem C |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Pią 17:07, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
A widziałeś taką świecę po tym jak ci się ułamała?
Była biała? Czarna?
Nadtopiona czy po prostu ułamana?
I od kiedy masz taki problem?
Od zawsze jak masz motocykl czy od jakiegoś momentu - np. naprawy czy coś? |
|
 |
Damian15733 |
Wysłany: Pią 16:56, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Moja świeca nazywa się
Świeca zapłonowa NGK BR10ECMVX.
Czy jest ona odpowiednia do tego moto. |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Pią 16:38, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Widzisz problem jest taki że mechanik coś robi, ty nie wiesz co i za to płacisz.
Skoro dał podkładkę to nie zwiększył a zmniejszył kompresję.
Co do świecy.
Bardzo ważne jest przynajmniej dla mnie jakie miałeś świece.
Jeżeli ułamywała Ci się ta zewnętrzna elektroda to chyba miałeś zwykłe świece.
Ja bym następnym razem zamontował świecę która w symbolu ma literkę "C"
Np.BR9ECMVX
Seryjnie w twoim motocyklu montowana była BR9EVX
Dodam nawet, że seryjna świeca przez KTM nie jest już oferowana do twojego motocykla, została zastąpiona przez świecę "C"
Natomiast nowe 85sx mają już takie świece seryjnie.
Różnica jest taka, że świece NGK z literką C są to świece które mają wzmocnione elektrody zewnętrze.
Właśnie po to aby w wyniku drgań, wysokich ciśnień czy też spalania stukowego się nie łamały i nie wpadały do silnika.
Poniżej fotki zwykłej świecy i świecy typu C
 |
|
 |
Damian15733 |
Wysłany: Pią 16:11, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
ROK 2007 |
|
 |
Damian15733 |
Wysłany: Pią 16:07, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Ostatnim razem mechanik dał jakaś podkładkę czy coś pod cylinder i zwiększył kompresję . Powiedział że działo to sie z powodu z byt duzego obciążenia. Ale co ma piernik do wiatraka motor albo pociągnie albo nie a on ma kopa i to mocnego . |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Pią 16:04, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
a jaki masz ro produkcji? |
|
 |
Damian15733 |
Wysłany: Pią 15:59, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Chodzi o to że dawałem go za każdym razem do naprawy do ktm do opola motor był u diagnosty w Częstochowie i nic nie wykazało.
A co do świec to
NGK z platynowym końcem
i oryginalną KTM !!
Zdięcia świecy nie podeśle bo wszystki świece zostałty u tego mechanika z KTM .
Pomóżcie . |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Pią 15:53, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Napisz jakie używasz świece - dokładne modele.
I rok produkcji motocykla. |
|
 |