Autor |
Wiadomość |
Kudłady |
Wysłany: Wto 23:03, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
kauboy jak zobaczysz ile pali twoje 2T to szybko sprzedasz swoją ćwiartke, kolego
wójo dzieki za podesłanie stronki całkiem dobre ceny maja |
|
|
wójo |
|
|
kauboy |
Wysłany: Wto 21:58, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
kudłaty trzeba było kupic 2t! |
|
|
zgred |
Wysłany: Wto 18:15, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
Urwal mi sie akurat oryginal... Pokaz prosze chociaz jeden dostepny zamiennik do mojego rocznika gdziekolwiek. |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 17:53, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
jak pisałem wyzej jak trudnosc sprawia znalezienie zaworu wydechowego w zamienniku to polecam warsztaty które to ogarna.
Polecam jeszcze google i po wpisaniu w okienko odpowiedniego hasła wyskakuje nam mnóstwo sklepów majacych zamienniki do twojego modelu.
Koledzy wyżej dobrze radza, zamów sobie w serwisie komplet nowych zaworów ze sprezynami, talezykami i bedziesz miał pewnosc ze ci sie nic nie pourywa, bo w tym przypadku łatanie na sztuke moze sie zemscic. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 16:23, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
bez zabezpieczeń
Ja właśnie myśłałem że komplet jest z zabezpieczeniami, a potem musiałem je dokupować |
|
|
Kudłady |
Wysłany: Wto 16:21, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
ja kupiłem zajechanego ale jeszcze na chodzie, remont ponad 4 kola za czesci w sam silnik. poprzedni właściciel jeździl bez oleju.
a i przy okazji musisz wiedziec ze jak kupujesz zawory na sztuki to wyniesie cie to bardzo duzo bo za jeden ssący, serwis życzy sobie ok 450 zł a za 1000 zł masz komplet 4 zawory ze spreżynami, podkładkami i zabezpieczeniami. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 13:29, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
No jest to ciężkie, ale przy używanym sprzęcie loteria i trzeba się z tym liczyć.
Ja także miałem ewidentnego pecha i walę kapitalkę. |
|
|
zgred |
Wysłany: Wto 13:12, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
Mam pewnosc znam moto od nowości, rozumiem, że tak bywa ale trudno nie kryć rozczarowania jak nagle trzeba 5000zł w naprawe wsadzić... |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Wto 12:21, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
ku*wa lubię takie takie teksty "nigdy więcej marki X" bo urwał się zawór... kwestia losowa i na wiele set tysięcy egzemplarzy nawet wśród nowych może się to zdarzyć. Tak jest nawet wśród aut i innych motocykl zdarza się awaria nie z winy użytkownika. A masz pewność że nikt nie pomajstrował czegoś w środku? |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 12:10, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
o tym ze to wina producenta mozna mowic w przypadku sprzeta ktorego ma sieod nowosci, a w uzywkach predzej jest to zmecznie silnika i brak serwisowania . Aczkolwiek zawsze mozna miec pecha.... |
|
|
zgred |
Wysłany: Wto 9:52, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
Jesli chodzi o okolicznosci to jechalem moto z przebiegiem 2000 juz nie pamietam ile mh ale niewiele,czyli sprzet swiezy, zadbany i zablokowal sie silnik, okazalo sie, ze urwal sie zawor wydechowy i rozpierdzielil tlok, cylinder glowice, nigdy wiecej ktma. Teraz mam problem bo zawory akcesoryjne sa tylko do rocznikow -2007, zapytam jeszce ile za oryginal w serwisie. Dzieki Wam za rzeczowe odpowiedzi. |
|
|
Kudłady |
Wysłany: Pon 23:25, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
oczywiści mowa o nowych częściach |
|
|
Kudłady |
Wysłany: Pon 23:20, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
siema. napisz cos wiecej o okolicznosciach twojego zdarzenia.
jesli chodzi i cylek to tylko z nicasilem, zeby było najtaniej i najpewniej to tylko orginalny z salonu. koszt zestawu w niemieckim salonie (cylinder z tłokiem) to ok 2300 zł.(nie wiem jaka cena w polskim) jesli chcesz robic regeneracje to tłok i tak musisz kupic a nicasil tez kosztuje a jakość wątpliwa. zaoszczedzisz na tym 500 zł a moze sie okazac ze nicasil osdpadnie po sezonie. ryzyk fizyk
Jeśli chodzi o zawory to najbardziej opłacałoby sie kupno zestawu zaworów bo pojedyńczy zawór duzo kosztuje
robiąc remont w swoim moge smiało powiedziec ze naprawde wiekszosć czesci do KTMów jest tańsza w salonie niz na allegro. |
|
|
GaCek |
Wysłany: Pon 18:09, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
W jakich okolicznościach doszło do "wybuchu" (przebieg itd.)?? |
|
|