Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Pon 21:39, 19 Lut 2024 Temat postu: |
|
KTM 1290 GT to ogólnie dość duży sprzęt. Zależy co rozumiesz przez to miasto, bo np. na Warszawę może być spoko, ale na mniejsze miasto do przeciskania się już średnio. Wtedy wybrałbym coś z mniejszym silnikiem R2/V2 bo mają mocny dół, akurat do miasta |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:06, 11 Lut 2024 Temat postu: |
|
jasne ze sie nadaje, ale mniejsze zwinniejsze pojemności moga byc wygodniejsze - zalezy jakie miasto, i czego oczekujesz, do przeciskania sie w korkach szukal bym czegos mniejszego |
|
|
czlowiekwidmo |
Wysłany: Nie 19:20, 11 Lut 2024 Temat postu: |
|
cześć chciał bym poznać wasze zdanie . mianowicie czy KTM 1290 GT nadaje się do śmigania po mieście?? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:40, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
to kup do hondy - bedzie na pewno tanszy |
|
|
Pusiak |
Wysłany: Sob 14:46, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
Problem ustalony, jebnięty regulator, po podaniu minusa z aku na cewki przekaźników wszystko bangla, co ciekawe uszkodziło się tylko wysterowanie przekaźników, ładowanie jest. Na razie pozwieram na krótko żeby sprzęt odpalał, później pewnie wymienię, cena oryginalnego regulatora to porażka 750 zł. |
|
|
motif |
Wysłany: Sob 12:39, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
możesz mieć dwie usterki, ja raz miałem przetarty kabelek od licznka. |
|
|
Pusiak |
Wysłany: Sob 10:19, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
Dzięki za odzew, impulsator sprawdzę ale wydaje mi się, że nawet przy jebniętym impulsatorze przekaźnik od licznika powinien łapać. Wg dokumentacji cewki tych przekaźników pod siedzeniem są wysterowane minusem z regulatora, spróbuję podać minus bezpośrednio z akumulatora na cewki tych przekaźników i zobaczę czy coś się zadzieje. |
|
|
motif |
Wysłany: Sob 9:27, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
u mnie padł kiedyś impulsator, łatwo zmierzyc miernikiem. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 8:25, 30 Gru 2023 Temat postu: |
|
tak mzoe byc uszkodzony regulator ( miałem kilka takich przypadków ) sprawdzic mozna tez impulsator |
|
|
Pusiak |
Wysłany: Pią 22:40, 29 Gru 2023 Temat postu: |
|
Siema, sprzęt exc 500 2016 z dnia na dzień przestał odpalać, po zakręceniu rozrusznikiem nie startuje wtrysk ani licznik, bezpieczniki ok, obydwa przekaźniki pod siedzeniem nie dostają 12V przy kręceniu rozrusznikiem. Z tego co patrzyłem w schematach te przekaźniki powinny łapać po dostaniu sygnału z regulatora napięcia jednak tak się nie dzieje (uszkodzony regler?). Zmierzyłem też oporności cewek alternatora, 0,1om na każdej fazie. Ktoś wie jakie napięcie powinno wychodzić z alternatora przy zakręceniu rozrusznikiem, w manualu nie podają tych wartości. Na bezpieczniku nr 1 (od kompa) mam napięcie poniżej 1V, to normalne? |
|
|
motif |
Wysłany: Pią 13:29, 29 Gru 2023 Temat postu: |
|
dzięki, czyli 10Nm, byłem nie pewny bo w starszych modelach jest 20Nm |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 10:05, 29 Gru 2023 Temat postu: |
|
heyy
10Nm
|
|
|
motif |
Wysłany: Pią 2:58, 29 Gru 2023 Temat postu: |
|
hej, jaki moment śruby/zaślepki wałka kiwaczki zaworów w 500 exc-f 2017? (rocker arm shaft plug) |
|
|
jasiuPL |
Wysłany: Pon 10:35, 18 Gru 2023 Temat postu: |
|
I takiej właśnie serwisówki szukałem, dzięki kolego. Dla potomnych w exc/husaberg 300 2012 minimalna grubość tarczy sprzęgłowej to 2.6mm, nie znalazłem grubości przekładek tylko. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 7:49, 18 Gru 2023 Temat postu: |
|
w ksiazce serwisowej
kristofsx.com a ja znajdziesz w necie np tu |
|
|