Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Asteros2012
Wysłany: Pon 13:50, 24 Gru 2012
Temat postu:
Trochę odkopałeś temat ale bynajmniej wypowiedź sensowna.
ORT-518mx
Wysłany: Pon 11:24, 24 Gru 2012
Temat postu: klepanie napinaczy hydraulicznych
W 250sxf polecam zmieniać olej co 5mth, najlepiej zalewać 10w50 .Co do klepania to zmień sobie jeszcze o-ring na napinaczu(na oryginał oczywiście) ok 1zł w salonie KTM. Bardzo Ważny jest sam montaż (tak jak pokazano w serwisówce).
Co do manualnych napinaczy to również polecam,ale trzeba podejść ostrożnie do tematu ponieważ zdarzają się napinacze których nie da się zamontować bez zdjęcia cylindra!.
nms007
Wysłany: Sob 16:25, 20 Paź 2012
Temat postu:
Potwierdzam - po zmianie oleju sytuacja znacząco uległa poprawie - od czasu do czasu słychać napinacz, ale nie tak jak przed zmianą.
Zapewne pokuszę się o wymianę na nowy, ale oryginalny - gdyby to miał być moto dla mnie to zakupił bym napinacz firmy DitrTracks, ale właściciel nie chce aż tak inwestować.
ps. Faktycznie, chłodnic nie trzeba demontować, bo dostęp do wałków/zaworów jest lux
grzegorzszw
Wysłany: Sob 15:50, 20 Paź 2012
Temat postu:
Też zastanawiałem się nad wymianą napinacza na manualny ale po przejściu na inny olej przestał mi klepać. Na KTMTalk wielu użytkowników właśnie te manualne poleca.
PS: A do sprawdzania luzu zaworowego (do tej pory nie musiałem ich regulować) nie zdejmuje chłodnic.
Asteros2012
Wysłany: Śro 21:25, 17 Paź 2012
Temat postu:
Klepany temat. Mechaniczny napinacz rozwiązuje ten problem.
nms007
Wysłany: Śro 20:50, 17 Paź 2012
Temat postu: Klepanie na zimym silniku (SX-F 250 2006)
Jak w temacie. Kat klepie bardzo głośno na zimnym silniku, na wolnych obrotach.
Mam rozumieć, że winny wszystkiemu będzie napinacz hydrauliczny
?
Sytuacja oczywiście nie ma miejsca na dobrze rozgrzanym silniku - wtedy chodzi ładnie i cichutko.
Sprawdziłem luzy zaworowe i są ok - wydechowe bez zarzutu, ssące można by nieco rozluźnić, ale póki co nie ruszam bo mieszczą się jeszcze w tolerancji.
Jutro zmienię także olej, bo poprzedni właściciel (moto świeżo po zakupie) chyba nie wiedział, że trzeba to robić co 10-15mth
ps. Słyszałem o patencie z manualnym napinaczem - jak to się sprawdza w tym silniku?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin