Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
BartekŁ
Wysłany: Śro 20:45, 17 Paź 2012
Temat postu:
Super.!!! Dzięki za sugestie. Będę kombinowal.
hacker33
Wysłany: Śro 15:21, 17 Paź 2012
Temat postu:
Jeżeli poziom paliwa masz ok i filtr powietrza czysty to dysza od wolnych o rozmiar w dół i iglicę warto wymienić na uboższą.
bully
Wysłany: Śro 13:59, 17 Paź 2012
Temat postu:
barek253 napisał:
na samym dole nie zostawiaj iglicy bo wiadomo co sie stanie przy zubozonej mieszance w paliwo
iglica powinna byc na środku i wtedy kombinuj z powietrzem wykręc np 2.5obr i próbuj
jak nie to dysze sprawdź jakie maja wymiary i porownaj z serwisem jakie mają być
a co do ustawiania z serwisówką to nie działa bo motor ma swe lata a serwisówka jest dla nowych sprzetów
To cz4emu w serwisowce w tabelach są takie pozycje?
ja jeżdze takim samym 300exc na iglicy NOZH opuszczonej na sam dol caly rok.
Misztrzu, nie ma zakladania żę silnik jest dobry, kupileś to na stół.
A czemu jest jak piszesz? bo moze poziom paliwa za wysoki, gaxnik ma przepustnicę wyrobioną itp itd. Ogólnie mój jeździ na tych samych ustawieniach co twoj i zapie..la
aaa i nie ustawiaj poziomu paliwa wg serwisówki tylko rzeczywisty poziom poprzez wężyk, ma być do łączenia denka z korpuseem
barek253
Wysłany: Śro 13:15, 17 Paź 2012
Temat postu:
na samym dole nie zostawiaj iglicy bo wiadomo co sie stanie przy zubozonej mieszance w paliwo
iglica powinna byc na środku i wtedy kombinuj z powietrzem wykręc np 2.5obr i próbuj
jak nie to dysze sprawdź jakie maja wymiary i porownaj z serwisem jakie mają być
a co do ustawiania z serwisówką to nie działa bo motor ma swe lata a serwisówka jest dla nowych sprzetów
Asteros2012
Wysłany: Wto 21:50, 16 Paź 2012
Temat postu:
Najpierw musi być silnik w idealnym stanie wtedy regulacja gaźnika ma sens. I regulacja nie kończy się na iglicy i śrubie zostaje jeszcze dysza. Iglica wpływa w znacznej części na górny zakres obrotów a po części z tych średnich. Dysza reguluje zakres w większości z średnich i niskich a śruba niski i w skrajnym położeniu też i pozostałe np przy wkręceniu prawie na maxa słabiej doprowadzane jest paliwo co wpływa na cały zakres.
U mnie jak przestawiłem iglice na bardziej wzbogaconą mieszankę o 2 zęby to przy jeździe ze stałą prędkością moto mi tak przerywało jakby mi coś zapłon odcinało.
BartekŁ
Wysłany: Wto 21:07, 16 Paź 2012
Temat postu: Problem z Iglicą, ustawieniami gaźnika. EXC 300 2001r.
Witam wszystkich. Wiem, że problem gaźnika w EXC 300 był poruszany na forum, ale nie mogłem znaleźć konkretnego wytłumaczenia pewnej zastanawiającej mnie kwestii. ok 3 tyg temu kupiłem ktma exc 300 z 2001 roku w którym od samego początku były problemy z dawkowaniem mieszanki, czy ogólniej mówiąc z gaźnikiem... Po kilku regulacjach, stosowaniu się do zaleceń książki serwisowej nie mogłem usunąc usterki. Polegała ona na tym, że motocykl nie pracował równo, miał mało mocy, przerywał w trakcie wkręcania się na obroty... nie dysponował na pewno mocą zakładaną przez producentów
(załóżmy że silnik jest w idealnym stanie) Przeczytałem post na tym forum który prawdopodobnie rozwiązał problem. Opuściłem iglicę na sam dół i śrubkę regulującą powietrze odkręciłem 3 obroty. Wtedy motocykl jeździ najlepiej. I tu moje pytanie.. DLACZEGO ? przy takiej regulacji gaźnika motocykl przecież jest zasilany najmniejszą dawką benzyny i dużą ilością powietrza? ( pomijając to że pewnie grzeje sie bardziej) to czy te ustawienia są "dobre?" dlaczego motocykl przy ustawieniu iglicy na 2 od góry ząbku i 1,5 obrotów śrubka od powietrza"nie jedzie"? Czy miał ktoś podobne doświadczenia? Teraz motocykl ma spora moc.. to mój pierwszy 2 suw .....Czasami wydaje mi się że powinien "ciągnąć" lepiej.. Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi, uwagi..sugestie..
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin