Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
4tSTUNT
Wysłany: Wto 13:59, 16 Paź 2012
Temat postu:
płytki chyba bezpieczniej każdą z osobna dobrać, bo zawory mogą mieć różny stopień zużycia.
chłodnice chyba lepiej zdjąć bo na pewno lepszy dostęp do wszystkiego będzie a ze ściągnieciem ich duzo roboty nie ma.
Więcej nie pomogę tyle odemnie na logikę;D
nms007
Wysłany: Wto 10:15, 16 Paź 2012
Temat postu: Regulacja zaworów SX-F 250 (2006) - co i jak?
Jak w temacie.
Czy są jakieś szczególne wytyczne przy ustawaniu zaworów w.w modelu?
W EXC 450 (2005) reguluje sobie bez problemu, ale w 250'tce są płytki i nie chciał bym popełnić jakiejś wtopy.
Wg. serwisówki (i internetu) widzę to tak:
1. Zablokować wał w GP (boczna śruba z miedzianą podkładką)
2. Zmierzyć tolerancję szczelinomierzem - jeśli ok, to nie ruszamy, w innym przypadku patrz pkt. 3
3. Zdemontować wałki i zmierzyć płytki mikrometrem
4. Dobrać nowe płytki, tak aby mieściły się w tolerancji podanej przez serwisówkę (ssący: 0,10-0,20 / wydechowy: 0,12-0,22)
5. Założyć wałki i łańcuszek r. (ustawiając na odpowiednie znaki)
6. Zamontować napinacz a następnie go odblokować.
7. Założyć pokrywę.
I teraz tak:
1. czy płytki można dobierać parami, czy trzeba każdą z osobna (różny stopień zużycia)?
2. Czy trzeba demontować chłodnice (w EXC 450 tak robię) - jeśli tak, to gdzie znajduje się śrubka do odpowietrzenia układu.
3. ...
Mam nadzieję, że nie napotkam większych problemów, ale silnik RC4 jest mi zupełnie obcy i wolę zaczerpnąć wiedzy praktycznej od bardziej doświadczonych użytkowników/mechaników.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin