Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
nms007
Wysłany: Śro 22:12, 26 Wrz 2012
Temat postu:
Miałem to napisać w pierwszym poście, ale myślałem, że zamiast doszukiwać się dziury w całym szanowni koledzy pomogą jak ludzie...
Do czego zmierzam:
!!! SILNIK MAM W NIENAGANNEJ KONDYCJI !!!
2mth temu wymieniałem tłok + komplet zaworów + ł.rozrządu. Cylinder i korba w stanie idealnym tudzież bardzo dobrym
tym razem odsyłam tutaj:
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/exc-450-nieszczelny-airbox-przestroga,3292.html
Po prostu kupiłem moto, od kolesia który nieudolnie odbudował go po spaleniu - instalacja, moduł, stator i gaźnik założył od SX'a.
Po zakupie ja zmieniłem stator i koło na "duże" (od EXC)
Później przez długi czas bawiłem się w regulacje i doszedłem do obecnej sytuacji - moto jedzie ok (jak opisałem wyżej) w pełnym zakresie obrotów.
Jestem w stanie ustawić go stricte na tor - wtedy "górę" ma niesamowitą (nawet z 4'ki podrywałem na koło), ale takie ustawienie nie wchodzi w grę, bo fura zupełnie nie ma dołu, a to mnie nie satysfakcjonuje!
Reasumując...
Mając na uwadze w.w informacje, proszę o sensowne/pomocne odpowiedzi do moich pytań (jaki moduł i gaźnik?)
Asteros2012
Wysłany: Śro 19:47, 26 Wrz 2012
Temat postu:
Najpierw zrób serwis pomierz wszystko posprawdzaj potem szykuj takie tuningi. Może zaworki lub zapłon już nie te same.
4tSTUNT
Wysłany: Śro 18:32, 26 Wrz 2012
Temat postu:
To exc 400 z gazu na 3cim biegu na koło idzie jeśli ma zdrowy silnik a u ciebie w 450 nie chce iść?? Coś nie tak..
henio12323
Wysłany: Śro 17:59, 26 Wrz 2012
Temat postu:
zamiast tuningowac od razu jestes pewien, że twój sprzęt jest 100% sprawny ? on w serii powinien ładnie iść. moze masz jakiegos trupa ? wtedy zadne tuningi duzo nie pomogą
nms007
Wysłany: Śro 16:36, 26 Wrz 2012
Temat postu: Jaki moduł zapłonowy (i gaźnik) do 450 EXC
Jako, że ostatnio miałem okazję pojeździć SX-F'em 250 '06 dochodzę do wniosku, ze moja 450'tka jeździ sporo słabiej.
Ja rozumiem, że nie bezie miał takiego samego jeb....ia jak wspomniany SX, ale u mnie jest problem żeby z 3'ki podnieść fure na koło
I teraz tak -
planuję zmienić moduł i gaźnik
, bo u mnie te części są od SX'a (jak kiedyś wspominałem w tym temacie:
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/exc-450-problem-z-regulacja-gaznik-od-sx-a,2709.html
).
Na mądrych stronach z fiszkami znalazłem, że do mojego modelu (EXC 450 '05) były przewidziane/montowane trzy typy modułów:
59839031200 - CDI UNIT 250 EXC RACING 2005 (250 EXC)
59039031500 - CDI UNIT 400/525 EXC 2005 (400/525 EXC, 525 MXC EU)
59439031010 - DIGITAL BOX 450 EXC
Który zakładać (czy są jakieś diametralne różnice), a może od zupełnie innego modelu podejdzie (tylko musi być z wyjściem aa TPS, bo taki też gaźnik zamierzam kupić)?
Aha
mam możliwość kupienia gaźnika
, na którym widnieje numerek:
3925D
(chyba od 250'tki, ale jak trzeba będzie, to mam dysze i iglicę z oryginalnego 450) - nada się?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin