Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 15:50, 16 Sie 2025
Temat postu:
nie ledy zwykle maja zabezpieczenia i działają, co do regulatorów teoretycznie wartosci sa podobne i powinny pasowac tez inne, ale spotykam sie ze nawet zamienniki dedykowane a np chinskie potrafia dawac np za wysokie albo za niskie napiecia
Gość
Wysłany: Czw 14:24, 14 Sie 2025
Temat postu:
Okej dzięki wielkie za pomoc, widziałem na internecie właśnie 4 żyłowe regulatory które można samemu wpiąć do kostki. Tylko mam pytanie czy ogólnie regulatory zamienniki do 125 2t zazwyczaj mają te same wartości? W sensie ładowanie i do oświetlenia volt itp.? Czy każdy się czymś różni? Bo bym spróbował zamówić nowy jakiś do 125 2t. I przerobić do kostki. I drugie pytanie bo mam oświetlenie całkowicie żarówkowe, nie ledowe to coś zmienia?
henio12323
Wysłany: Czw 11:37, 14 Sie 2025
Temat postu:
w lc2 masz silnik minarelli jak w DT 125 - ciekawe cyz chciało by im sie az tak kombinowac i dawac inną instalacje elektryczna, wiec zaczał bym od sprawdzenia czy regulator z yamahy dt 125 nie bedzie wygladał tak samo - i ewentualnie jego zastosował
a jezeli na prawde jest trudny dostep - to tak mozna zastosowac inny tylko trzeba dobrac podobny z ta sama iloscia wyjść wtedy ułatwi to podłaczenie, niektóre regulatory maja na opakowaniu schemat podłaczenia wiec nawet mozna po tym dojsc jak podłaczyc
grekowal
Wysłany: Czw 10:51, 14 Sie 2025
Temat postu: KTM lc2 regulator
Witam, mam zapytanie do was fachowców bo ja nigdzie nie mogę znaleźć tematu. Mam problem z ładowaniem Aku w moim antyku. KTM 125 lc2 1997r pierwszy fachowiec sprawdził stator/generator prądu i że jest usterka na jednej cewce "za mały prąd" jak to stwierdził. Wysłałem nawinął na nowo i się okazało że nie to. Więc zostaje regulator napięcia. I mam takie zapytanie czy można jakiś zamiennik zastosować przerobić po prostu kable i czy to zadziała, oryginału nie mogę znaleźć bo to rzadkość. Czy w ogóle jest możliwość w takim roczniku jakiś inny zastosować regulator.
Objawy usterki
Niskie napięcie na ładowaniu maksymalnie 8 volt na przygazowce.
Oświetlenie świeci się tylko pozycję, kierunki nie działają bo za mały prąd.
Odpala jeździ normalnie.
Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin