Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
rrolek
Wysłany: Pon 5:52, 26 Maj 2025
Temat postu:
Jeno te motocykle nie hamują silnikiem (na pewno słabiej niż moja Beta 350)
Główną przyczyną jest oprogramowanie sterujące przepustnicą ale podejrzewam że i antyhooping ma w tym swój udział. To jest tak spieprzone, że motocykl jedzie nawet na 3cim przy zamkniętej manetce.
Zauważ że stare LC4 które ma porównywalny moment obrotowy sprzęgieł nie pali albo ja takich historii nie znam. Tu jest klamka "jednopalcowa" w starych trzeba więcej siły pomimo, że przełożenie hydrauliczne układu jednakie. To sugeruje dużo słabsze działanie docisku na pakiet coraz z antyhoopingiem może powodować uślizg i w rezultacie palenie okładzin.
henio12323
Wysłany: Nie 22:11, 25 Maj 2025
Temat postu:
mozna próbować ale nie od antyhoppingu sypie sie sprzęgło, fura mocna, singiel wiec szarpie strasznie, to te sprzęgło w terenie pewnie aż sie świeci ;P antyhopping jak rozsprzęgla to pomaga zmniejszac udar jaki leci dalej skrzynia i napęd, jak dla mnie patent niezły, pomijam bezpieczenstwo na np asfalcie, majac duze moto bez antyhoppingu przy tak ostrym hamowaniem silnikiem - to dopiero niebezpieczne
rrolek
Wysłany: Nie 17:39, 25 Maj 2025
Temat postu: Sprzęgło 690/701
Wymyślili antyhooping. Może miało to czemuś służyć, pytanie czy w terenie.
Osobiście znam 2 spalone sprzęgła, sieciowe wieści huczą o wielu.
Nauczony w mniejszych zabawkach jeździć z palcem na sprzęgle, dla lepszego dozowania mocy, w tym nie mogę się przestawić. Mam wrażenie, że te dodatkowe sprężyny między zabierakiem a dociskiem powodują inny punkt uślizgu sprzęgła przy dodawaniu i odejmowany gazu. To jest nie wygodne i niebezpieczne. Ten brak precyzji może powodować niepotrzebne ślizganie sprzęgła. No i na ostrych zjazdach potrafi rozsprzeglac. Stąd może niska trwałość tych sprzęgieł w tych silnikach.
Można kupić twardsze sprężyny ale czy nie prościej usunąć te 4 sprężyny pomocowe antyhoopingu? W sumie działają w przeciwne strony. Próbował ktoś takiego myku? Usuwać dwie lub wszystkie?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin