Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
agrokrosin
Wysłany: Czw 10:13, 15 Maj 2025
Temat postu:
Pon-śr będę miał pływak więc jak coś to dam znać czy to wina pływaka. Kupiłem ori z ktm mam nadzieję że to zakończy moją batalię z tym ktm bo jak nie to, to już sam nie wiem co
henio12323
Wysłany: Czw 20:32, 08 Maj 2025
Temat postu:
szczerze nigdy nie wazyłęm a przerobiłęm tych motocykli sporo, jak jest oryginalny to powinien działać kwestia regulacji poprawnej, wazniejszy jest sam zaworek
agrokrosin
Wysłany: Czw 18:29, 08 Maj 2025
Temat postu:
Widziałem na stonie ktm sklep pływak i obok niego było napisane 18g. Ważyłem swoje 2 i miały po 10. Czy to może mieć realny wpływ na to że ma on za mało paliwa w komorze pływakowej?
henio12323
Wysłany: Czw 13:39, 08 Maj 2025
Temat postu:
zrób mu pełen przegląd i go wyreguluj, mozesz próbowac na 10 gaźnikch ale jak zaden nie bedzie ustawiony pod twój silnik to nie bedzie to chodzic dobrze
agrokrosin
Wysłany: Czw 11:23, 08 Maj 2025
Temat postu: KTM SX 125 2003 dławi się
Siemka mam problem z moim ktm. Na wolnych obrotach po gwałtownym dodaniu gazu strasznie się dławi. Próbowałem na 2 gaźnikach i jednym lectronie znajomego. Gdy zatnie się pływak i naleci dużo paliwa ktm nagle ożywa i do momentu wypalenia tego nadmiaru jest git. Lecz tak jak wspominałem w poprzednim poście nie mogę ustawić większej ilości paliwa w komorze pływakowej ponieważ pływak jest na maksa ustawiony, przy czym kiedy go obrócimy i dmuchamy powietrze to zamyka się on przy kącie około 30 stopni. W serwisówce jest napisane że powinien być ustawiony na 60. Ma ktoś jakieś porady? Bo ja rozkładam ręce i nie mam zielonego pojęcia co już mam począć
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin