Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dalti
Wysłany: Śro 10:12, 26 Mar 2025
Temat postu:
Głównym powodem wysokiego napięcia(pomijając temat uszkodzonych w czesniej regulatorów) jest brak masy regulatora napięcia.
Nawet nowy zamiennik odkręcony od obudowy podawał 17,1-17,6 po przykręceniu do ramy i wyczyszczeniu styku ,podaje 14,23
Obudowa jest masą!poz
Dalti
Wysłany: Czw 17:29, 20 Mar 2025
Temat postu:
Mam jeszcze jedno pytanie.Jak nic sensownego nie zrobię do soboty,bo w niedziele mam zawody. to, czy mogę odłączyć aku. i jeździć bezpiecznie nie uszkadzając elektryki.
Czy trzeba tam zamknąć obwód jakims kondensatorem ,żeby cewek w altel.nie uszkodziło .z góry dzieki
henio12323
Wysłany: Czw 10:18, 20 Mar 2025
Temat postu:
trzeba sprawdzic układ ale raczej masa regulatora nie ma wpływu w wiekszosci nie masuje sie obudową do ramy
Dalti
Wysłany: Śro 16:53, 19 Mar 2025
Temat postu:
Jak byś zgadł. ale poprzedni też był chiński i działał do dzisiaj. Co do oryginału tez się zepsuł.
Czy może być to problem z masa regulatora?
popatrzę w schemacie i zobaczę.
nowy 500!!t panie
henio12323
Wysłany: Śro 15:57, 19 Mar 2025
Temat postu:
najpredzej uszkodzenie regulatora, dodam ze chinskie pasujące czasami z marszu daja wiecej niz 14V takze jak chcesz bezproblemowo proponuje oem i problem zniknie
Dalti
Wysłany: Śro 13:45, 19 Mar 2025
Temat postu: Wysokie napięcie ładowania akumulatora 250 2t 2014
Następny akumulator w śmietnik! Już kiedyś wymieniałem regulator napięcia ,ale tym razem to mi ręce opadają .Nowy aku. dobry regulator i napięcie ładowania 16-17--19V. ma ktos z was jakiś pomysł ,zanim rozbiorę to wszystko.
to w sumie regulator podaje napiecie,jakies zwarcie
?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin