Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC8
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pzien
Wysłany: Wto 14:45, 09 Lip 2024
Temat postu:
ECU odesłane. Mapa w grana w serwisie KTM Warszawa z 48KM zrobio się 95KM
Tak wiem że to nie 105KM z pełnej wersji DUKA 790 ale motor i tak zaczął się w kręcać na obroty jak dziki
Podmiana ECU to jednak bardziej skomplikowana sprawa.
Synchronizacja imobilizera czy nadpisanie Vinu to jedno ale przebieg podbno "musi zostać taki jak jest w nowym ECU" a więc przy używce nie twój przebieg i w tym wypadku nie wiedomo jaki...
I dopiero potem wgrywają mapę zapłou.
Tak więć nadal mam "nie wytężony motor" bo 95km to stosunkowo mało dla silnika który na lepszych mapach moze osiągnąć 105 a nawet o 120 km (po wyjęciu katalizatora) a śmiga... jak szalony
Zwłaszcza w górnym zakresie obrotów gdzie wcześniej wyraźnie słabł teraz właśnie wtedy nabiera mocy i ciągnie
)
pzie
Wysłany: Pon 12:16, 08 Lip 2024
Temat postu:
Tak racja to już wiem
i dziękuję za odpowiedź.
Szkoda że przeoczyłem Twoja odpowiedź henio12323 bo pewnie już bym śmigał na mocniejszej mapie i nie musiał bym zwracać zakupionego w używce ECU
.
Zdążyłem sam zamontować nowe mocniejsze ECU bez blokady i niestety motor nie odpalił, na 100% imobilizer wymaga "synchronizacji".
Skontaktowałem się z serwisem w Warszawie (stąd jestem) i wiem że oprócz synchronizacji imobilizera musieli by w nowym ECU podmieniać VIN a dla nich to wiecej roboty niż podmiana mapy. Aczkolwiek jedna i durgą usługę wycenili na 450 zł.
Zakupione ECU zwrócę po jutrzejszej wizycie, bo podobno jest jeszcze koniecznosć sprawdzenia "czy mogą to zrobić" ale napewno przeszkodą nie jest wbite w dowodzie 48KM.
henio12323
Wysłany: Wto 14:24, 02 Lip 2024
Temat postu:
troche zostałes wprowadzony w błąd
ASO bezproblemu ci ogarnie zmiane mapy, koszt srednio około 5 stów i wgrywasz odblokowana mape i fura znaczaco zaczyna lepiej jechać
skąd jestes ?
pzie
Wysłany: Wto 13:55, 02 Lip 2024
Temat postu: DUKE 790 L -> DUKE 790
Witam serdecznie.
Mam DUKE 790 L z 2020r. Maszyną jeżdzi się nieżle jak na pierwsyz motor jest naprawdę duzo frajdy natomiast powoli ale nieubłąganie dochodzę do wniosku że przyszedł czas na coś mocniejszego. Wiem że istnieje sposób na "przerobienie" Duke wersji L na Duke "bez blokady".
Słyszałem że trzeba mieć np power comander, kable, oprogramowanie do power comandera i mozna wgrać mapę zapłony z wersji bez ograniczenia (790). Zakup tego mija sie dlamnie z celem bo 2 lata temu znalazłem mechanika/elektronika który chciał się podjąć tematu za 1000zł(niestety już nie mam kontaktu a dodatkowo to było daleko).
Powyższy sprzędt kosztuje 2 do 4 razy i raczej przydłąo by się doświadczenie i wiedza a ja że nie zamierzam później robić takich modyfikacji więc to nie jest dla mnie rozwiązanie.
W serwisie KTM usłyszałem o możliwości/konieczności kupienia komputera ale KTM "tego nie rekomenduje" bo to podobno zmienia parametry na tyle że w dowodzie trzeba by robić zmiany (wiadomo 48KM na 95-105KM). Zapewne też dlatego ze wersja bez L jest/była trochę droższa.
Z tego powodu mechanik nie był zbyt rozmowny w każdym razie "w serwisie oni tego nie mogą robić".
Nowy komputer to też koszt pona 3k wiec rozwiażanie mało opłacalne. Ale w używce mozna znaleźć o wiele atrakcyjniejsze oferty zakłądająć koszt podmiany sprzętu moża by się zamknąć poniej 1k. A wykręcając parę śrubek samodzielnie można zaoszczędzić kolejne 200-300zł
Modół EFI CONTROL UNIT 63541031100 jest tą samą fizycznie cześcią dla obu motocykli (ten sam nr czesći) a wiec zakładam ze różnią sie zinstalowanym oprogramowaniem.
Czy ktoś z fachową wiedza może potwierdzić że wymiana modułu z wersji 790L na ten wyjęty z wesji 790 zrobi z DUKEa 790 L -> DUKEa 790???
Czy będzie wówczas konieczności sprawdzania ustawień i modyfikacja zapłonu?
Zakładam ze moduł jest ze zwykłej wersji(bez L) z fakbrycznym wydechm i katalizatorem a u mnie jest katalizator i akrapowicz na końcu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin