Autor |
Wiadomość |
Keny |
Wysłany: Sob 22:17, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Kur...... , to wtopiłem .... życie |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 20:48, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
wejdz na www.ktmsklep.pl i w wyszukiwarke wklej numer zebatki |
|
|
Keny |
Wysłany: Sob 19:44, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Niemożliwe?! W KTM Bydgoszcz 462zł i w KTM Poznań też 462zł (tam dostałem rabat). Nr 59033015029 , T-29 23 zęby. Jesteś pewien tej ceny??? |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 17:51, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
tez obstawiam 2 tryby a co do sprzęgła to różnie czasami po prostu nie ma czasu na wciśnięcie sprzęgła.
co do ceny to w ktm Wojciechowicz wyskakuje cenka 252zł za tryb o tych numerach jakie podałes. |
|
|
Keny |
Wysłany: Sob 13:20, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Jak Ci wyskakuje to wg. mnie dwa tryby do wymiany ... , u mnie poprostu kły zazębiające pękły, u Ciebie myślę, że są zaokrąglone kły co dalej idzie zaokrągliły tryb następny..., a to już koszt. Zapłaciłem za tryb KTM29 (23ZĘBY- 5 BIEG) po rabacie 414zł (nówka).Na szczęście nie musiałem wymieniać trybu współpracującego z tym trybem (nie miał zaokrąglonych kantów). Moje doświadczenie jest takie, żeby używać sprzęgła przy zmianie biegów , ponieważ rok jeździłem i zawsze używałem sprzęgła i było super. Natomiast dwa ostatnie wyjazdy nie używałem sprzęgła i efekt...... (padłam mi trójka na podjeździe). A wcześniej oczywiście zero objawów typu wyskakująca trójak itp. |
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 15:32, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
u mnie zaczyna przeskakiwać jak odkręcam na trójce powyżej 70%mocy, jakos do konca sezonu powinienem dojezdzic a w międzyczasie będę kompletował graty do remontu. |
|
|
Keny |
Wysłany: Czw 21:21, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
OK podrzucę foty jutro, u mnie zamiast trójki był luz , wina koła żębatego od 5 biegu( straciłom kły te zazębiające ). |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 13:40, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
Keny pokaz jakies fotki twojej skrzyni i uszkodzonych elementów, ostatnio moja 3-ka zaczyna szwankowac, obstawiam ze koncza mi sie kły przy kołach zebatych. |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Wto 23:17, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
taki sam jest 4-ty bieg 22:26 i jedno koło zębate z wałka zdawczego w biegu trzecim 28t. Piszę tu o wersji SX i EXC z lat 00-03. Jest jeszcze wersja MXC i ona ma 4 pierwsze biegi takie jak SX ale ma do tego jeszcze dwa przełożenia więcej. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 22:18, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
mariantofana napisał: | wójo
SX ma inne przełożenia. |
ale niektóre tryby sa te same |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Wto 20:56, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
wójo
SX ma inne przełożenia. |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 20:39, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
porównaj czy od sx-a nie pasuje bo łatwiej o tryby od sx niz od exc |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Pon 20:37, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
Popatrz na ebay. Popisz do ludzi może ze stanów taniej ściągniesz ). |
|
|
Keny |
Wysłany: Pon 16:23, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
posypał mi się tryb oznaczony nr 59033015029 (KTM 29 - 23 zęby) od 5 biegu? Dla mnie trochę dziwne , że padł tryb od 5 biegu a nie mam 3 biegu (5 jest). Serwis 460zł . No cóż trzebA zamówić .
No chyba , że ktoś ma na sprzedaż |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 22:06, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
przy magnecie masz prawy gwint, od strony sprzegła lewy, z pneumatykiem badz ostrozny, uszczelki od sx beda pasowac tylko upewnij sie co do srednicy uszczelki pod głowice. Z czesciami szukaj i kombinuj, czesc warto kupic w serwisie ktm a czesc po innych sklepach. Łancuszek rozrzadu musisz rozkuc inaczej nie zdejmiesz głowicy. |
|
|