Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Boro
Wysłany: Pon 14:00, 03 Kwi 2023
Temat postu:
Były wersję z zaworem, u mnie jest na 2 pompach czyli zaworu nie ma, sprawdzałem obie pompy i drożność kanałów wszystko jest ok, remont zrobiony tak jak należy, głowica cała zrobiona, cylinder zatulejowany pod nowy tłok, a jest tak samo jak przed remontem czyli raz dymi ostro, a raz mało co, na wolnych dopóki się nie przegazuje nie dymi nic, już dosłownie nie wiem czego się tam czepić bo sprawdziłem chyba wszystko, chyba oczywiście bo dalej się nic nie zmieniło xD
Gość
Wysłany: Pon 11:38, 03 Kwi 2023
Temat postu:
Olej sprawdzaj 4-5min po zgaszeniu silnika to nie będzie zdziwienia:). Z tego co pamiętam były wersje tego silnika z zaworem w skrzyni korbowej. W książce serwisowej masz to wszystko dokładnie opisane. To że moto dymi po remoncie nie oznacza że remont był zrobiony zgodnie ze sztuką, tym bardziej, że jako właściciel LC4 po remoncie, szukasz oleju u silniku:)
Boro
Wysłany: Nie 10:08, 02 Kwi 2023
Temat postu: Lc4 dymi i dymi
Witam, mam taki problem z lc4 620, dymił na niebiesko więc zrobiłem mu cały remont, głowica zrobiona, tłok nowy i zrobiona tuleja pod nowy tłok, a silnik jak dymił tak dymi nic się dosłownie nie zmieniło, którędy jeszcze tam się może dostawać ten olej? Jest jakoś zawór w skrzyni korbowej do odprowadzenia oleju? Bo strasznie duże ciśnienie jest w skrzyni, i do tego jak by ten olej się gdzieś w tym silniku zbierał bo raz jest na miarce full a raz nie ma nic xD
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin