Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 12:22, 10 Sty 2023
Temat postu:
musisz rozebrac silnik praktycznie w mak zeby to wymienic
przy okazji warto zrobic przeglad wszystkiego, głowicy, skrzyni itp itd.....
składa sie na nowe uszczelki, czasami producent zamiast uszczelki kaze stosowac odpowiednie pasty uszczelniajace - w serwisówce masz opis co stosować
Mikelo
Wysłany: Wto 8:43, 10 Sty 2023
Temat postu: 640 adv - wymiana wałka zmiany biegów
Witam,
to mój pierwszy post więc najpierw podziękuje za przyjęcie do grupy.
Od kilku miesięcy użytkuje 640adv, obecnie mam dwa takie sprzęty i jestem nimi zachwycony.
Mam jednak pytanie: muszę wymienić wałek zmiany biegów.
Ułamała mi się śruba a przy próbie wykręcania jej również wykrętak
Mam już wałek. Jestem początkujący w dziedzinie mechaniki. Podstawowe prace serwisowe robię sobie sam. Kiedyś też rozłożyłem i złożyłem z manualem w ręku silnik z Yamahy. Ale daleko mi jeszcze do biegłości.
Pytanie:
- czy muszę wyciągać cały silnik?
- w manualu serwisowym widzę, że opisana jest wymiana przy wyjętym silniku i rozkręconym karterze?
- rozumiem, że totalnie minimum to: spuścić olej, zdemontować hamulec, zębatkę, ściągnąć pokrywę, zdemontować to coś co jest po pokrywą (to jest stator?), zdjąć kolejny element obudowy. I dopiero wtedy mam dostęp do wałka. Czy na coś tutaj należy zwrócić uwagę?
- czy przy składaniu mam założyć nowe uszczelki czy może wystarczy silikon?
Z góry dzięki za wskazówki. Może macie jakiś filmik albo instrukcje jak to zrobić.
pozdrawiam,
Michał
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin