Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Sob 10:41, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
masakra |
|
|
Czepek |
Wysłany: Sob 10:14, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
jak czytam ten temat to az mi sie przykro robi.
zmieniles dysze na mniejsza bo chlapał z wydechu...
1. dysza glowna steruje tylko wysokimi obrotami.
2. wysokich obrotow zaraz po zlozeniu ten motor nie powinien widziec, a tym bardziej 1,2,3,4 i pi*a bo to najgorsze co mozna zrobic, te sprzety nie lubia pałowania na prostej
3.jak nie masz pojecia o regulacji to się za nią nie zabieraj
4. zeby wykrzywic pierscien toi juz na prawde.... |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Czw 16:17, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
Nie no miodzio.. Zakręć śrubkę od mixtury bo po co.. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 15:13, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
hhahahaha weź chłopie nie kombinuj
jak sie nie znasz nie baw się gaźnikiem już to mówiłem
daj starą dysze iglica na środku nie żadne podnoszenie na maksa i śruba powietrza wykręć 2 obroty
do ustawiania obrotów jałowych powinieneś miec pokrętło
wstaw fotke gaźnika najlepiej |
|
|
Adiktm125 |
Wysłany: Czw 12:41, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
Myslamem nad ustwieniem tak dysza 160 iglica na maxa i wkrecona srubka od powietrza , zeby zniwelowac obroty jalowe , a jest cos takiego w tych gaznikach jak regulacja obrotow? |
|
|
bully |
Wysłany: Czw 10:16, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
serwisówki ani manuala nie znalazłem , ale w fiszkach 125 z gaxnikiem 37 podają dysze 190,210, 215 wiadomo w zależności od wysokości i temp.
Najlepeij wstaw 210 i sprawdz spalanie na pełnej piź..ie. |
|
|
Adiktm125 |
Wysłany: Śro 15:04, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
Szukałem takiej serwisowki i nie mogłem znaleźć , jest to sx 125 z 96roku .
Może ma ktoś takiego >?
Może mi ktoś pomóc znaleźć odpowiedz jaka tam ma być dysza ? Gaźnik dell'orto 37 |
|
|
bully |
Wysłany: Śro 8:05, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
Mi się tam nic nie leje z wydechu, jest jedynie delikatnie tlusty w środku.
Co to za olej?
po pierwsze masz tuleje wiec pasowanie musi być większe, nie wiem ile kto ci zrobił moze bylo za male, czy wogole był honowany? dwa tuleje trzeba docierać niestety w żadnym wypadku nie można przegrzac silnika, trzy zobacz jaka dysza powinna byc a nie kombinuj, bo za malo paliwa to dla silnika gorzej niz za dużo. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 8:03, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
jak masz krzywo dopasowany dyfuzor zawsze się będzie lało wystarczyło dać silikonu i uszczelnić
a olej i tak czy siak lałeś do duszy
kup jakiegoś porządnego motula 800 lub samuraja zobacz w serwisówce jaka powinna być orginalnie dysza i wtedy zakładaj pierścień i odpalaj sprzęta |
|
|
Adiktm125 |
Wysłany: Wto 22:02, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
Jak mu odkrecalem również się lalo bo poprostu mial za duża dysze i nie przepalał .
Castrol actevo to połsyntetyczny olej , a power 1 syntetyk znacznie droższy , aprilia rs latam cały czas na actevo i jest git. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 20:53, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
Olej leci jak się słabo odkręca w 2T lub zła mieszanka jest, a co do oleju to naprawdę jakieś gówno... To nie komarek i tym bardziej że moto na dotarciu to jaks pożądny olej a nie .. Jakiś castrol power racing 2T do mieszanki lub coś |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 19:02, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
w większości motocykli sie leje to nic nadzwyczajnego |
|
|
Adiktm125 |
Wysłany: Wto 18:54, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
Dysze zmieniale dlatego ,ze lala mi sie nieprzepalona mieszanka z wydechu. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 17:40, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
co to z gówniany olej do czego to w ogóle?
i po co zmieniałeś tą dysze?w tym trzeba byc obcykanym żeby sie tak bawic |
|
|
Adiktm125 |
Wysłany: Wto 14:53, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
Olej castrol aktevo . Słuszałem ,ze na dotarciu niektórzy nawet leja 1:25
Wydaje mi się ,że dysza 210 była zalożona celowo przez poprzedniego właściciela po to by cylek mial nadmiar mieszsnki przez co lepsze chłodzenie ,smarowanie , by się nie zatarł .
Na dyszy 210 katowałem po żwirowni i było super ,na 160 zatarł się po 2min jazdy . |
|
|