Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 16:09, 30 Maj 2022
Temat postu:
wszystko ok na pewno, czemu silnik ma nie pracowac prawidłowo
- jezeli chdozi o mape to te roczniki maja bardzo duza samoadaptacje
daje na pewno
bully
Wysłany: Pon 8:56, 30 Maj 2022
Temat postu:
A ktoś jeszcze zakładał i przejeździł i potwierdzi że wszystko ok, silnik pracuje prawidłowo oraz coś to daje w ogóle.
henio12323
Wysłany: Pon 7:30, 30 Maj 2022
Temat postu:
spokojnie sie dopasuje, mozesz próbowac, na pewno cos to da... troche osiagów ale i zdecydowanie da wiecej obciążenia dla silnika ;D wiec bedzie trzeba czesciej zaglądać
bully
Wysłany: Pon 7:18, 30 Maj 2022
Temat postu: 250 EXC-F '19 czy warto tłok HC?
Pany jak odbierze silnik i sterownik założenie tłoka ze zwiększoną kompresją, Czy sterownik poradzi sobie, czy trzeba wgrywać specjalne mapy.
Mam Już ok 200h, tłok już drugi i zaczyna coraz głosniej stukać na niskich obrotach pod obciążeniem, więc i tak pewnie pójdzie nowy tłoczek ew. korba. A jak wiadomo ćwiartka mocą nie grzeszy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin