Autor |
Wiadomość |
TomaszLBN |
Wysłany: Śro 21:21, 22 Mar 2023 Temat postu: |
|
bra to niby działa, więc zostałą ostatnia rzecz do sprawdzenia czyli sprzęgło... bo nadal nie działą.
chyba ze do działania potrzebny jest rozruch i wytworzenie jakiegoś ciśnienia - bo moto oczywiście nie chce odpalić
usterka usterkę pogania... jakiś niefart a weekend tuż tuż... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 21:00, 22 Mar 2023 Temat postu: |
|
zalezy jakie jest przełozenie - jakasrednica pompki do srednicy tłoczka, pare mm skoku jest wiecej nie trzeba |
|
|
TomaszLBN |
Wysłany: Śro 18:33, 22 Mar 2023 Temat postu: |
|
Pompka jest wymieniona w klamce - faktycznie rozleciała się w środku, wysprzeglik powinien mieć duży zakres ruchu? 1 cm 3cm? Ktoś wie? Sprzęgło dalej nie działa... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 10:38, 22 Mar 2023 Temat postu: |
|
rozbierz tłoczki oba, i zobacz co jest wytarte, jak płynu nie ubywa to raczej wysprzeglik ok a problem lezy wp ompuie |
|
|
TomaszLBN |
Wysłany: Śro 7:58, 22 Mar 2023 Temat postu: |
|
Jest jakas instrukcja jak przejrzeć każdy z nich z osobna? Tak by eliminować po drodze sprawne i trafić na wadliwy element? W w zbiorniczku w klamce było mnóstwo zanieczyszczeń ale ich już pozbyłem się, wężyk pomiędzy klamka a wysprzeglikiem jest drożny więc pozostaje sam wysprzeglik i sprzęgło. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:38, 22 Mar 2023 Temat postu: |
|
jak sie nie udaje odpowietrzyc zgodnie z poradnikami to masz cos uszkodzone, co - nie wiadomo, tak sa 3 elementy - jeden z nich zawiódł |
|
|
TomaszLBN |
Wysłany: Śro 7:34, 22 Mar 2023 Temat postu: KTM EXC250F 2007r |
|
Panowie pomóżcie PLS
postawiłem moto na stojak by wyjąc i uszczelnić lagi,
po złożeniu okazuje się ze nie działa sprzęgło tak sprzęgło
wymieniłem płyn i nadal nie działa - jest jakaś moze alternatywna ścieżka do odpowietrzania? próbuję zgodnie z wpisami, zgodnie z YB ale nie wychodzi mi.
czy coś mogło innego się uszkodzić?
ten układ składa sie z 3 elementów? tj klamki z pompką, dalej wysprzeglika(ten element z odpowietrznikiem) i sprzęgła to te 3 rzeczy musze przejrzeć?
nie wierzę trochę ze sprzęgło skończyło sie skoro 2 dni wcześniej działało... owszem był efekt lekkiego szarpnięcia przy wbijaniu 1 biegu ale działało... |
|
|
reggaefan |
Wysłany: Pon 11:11, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Witam i dziękuje za info mam klamki zeta wiec jak przyjdzie oring rozbiorę wszystko i zobaczę w jakim miejscu powinien być oring. Najlepiej zdemontuje klamkę sprzęgła wtedy nie powinno być nacisku na tłoczek. Dziękuje bardzo za odpowiedz |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:04, 26 Kwi 2020 Temat postu: |
|
nie, oring moze byc głębiej - on uszczelnia sie do karterów, albo jest na tłoczku który jest wewnatrz musisz cały tłoczek wyjąc z wysprzeglika
co do problemu - obstawiam że problem jest w regulacji przy pompie - jak jest regulacja mocno wkręcona lub np nieoryginalna dzwignia sprzęgła, albo chociazby syf, to tłoczek moze byc lekko wcisniety w pompie - i zasłoni otworek którym ma sie cofac płyn |
|
|
reggaefan |
Wysłany: Nie 19:22, 26 Kwi 2020 Temat postu: KTM EXC 450 2012 problem z wymianą płynu w sprzęgle |
|
Witam serdecznie Panowie dzisiaj w moim EXC 450 chciałem przy wymianie płynu w hamulcach zrobić wymianę płynu w sprzęgle ale nie dało rady. Nie było możliwości strzykawką wtłoczyć płynu aż mi wężyk wyskoczył i DOT 5,1 został na mnie. W ramach testów sprawdziłem na dole wysprzeglik który chodził dość opornie i później wypadł mi zmurszały oring. Zamówiłem zgodnie z manualem oring 54832067000 bo zakładam że to ten ponieważ przy wyprzęgniku jest i teraz moje pytanie czy ten oringi ma wejść pod 54832066000 gdzie jest wyżłobienie ? Dziękuje z góry
https://www.fotosik.pl/zdjecie/6660e7327c83524c
https://www.fotosik.pl/zdjecie/a9325618e25924c6
Dziękuję z góry |
|
|
nujorczesky |
Wysłany: Pon 11:09, 24 Wrz 2018 Temat postu: |
|
Ja miałem podobnie w 525, mimo podawania płynu w każdy sposób ( dołem strzykawką/ górą tradycyjnie) i sprawnej pompy nie udawało mi się uzyskać właściwego ciśnienia, klamka wpadała zbyt głęboko ( chodziło o sprzęgło). Okazało się ( wyczytałem to gdzieś na tym forum), że należy odpowietrzyć układ jak zwykle, potem odkręcić klamkę sprzęgła z mocowania ( wtedy pompa zasysa dodatkowo jeszcze jakieś mikro ilości płynu ale to było clou problemu), złożyć do kupy. Jeśli nie próbowałeś to może warto pójść tym tropem?
pzdr! |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 9:13, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
moze reszke plynu z odpowietrznika wciąga i masz wrazenie ze wciaga płyn - jakby było nieszczelne to po odpowietrzeniu pare razy bys wcisnął klamke i miał mokry wysprzęglik |
|
|
tomalo |
Wysłany: Śro 22:07, 20 Cze 2018 Temat postu: |
|
Za wysprzeglik jeszcze się nie brałem, ale założyłem dziś nowy odpowietrznik i mam mały rebus. Sprawdzałem czy jest szczelny jak powinien i jak zakręconym nie da się strzykawką nic wprowadzić płynu to da się odessać. Jak zaciągnę strzykawkę ( pomimo zakręconego odpowietrznika) to zaciąga powietrze wraz z płynem... hmm tak chyba być nie powinno co? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 14:02, 19 Cze 2018 Temat postu: |
|
nie - on od drugiej strony jest zachlapany olejem silnikowym |
|
|
tomalo |
Wysłany: Wto 7:35, 19 Cze 2018 Temat postu: |
|
Wkradla mi się literówka. Miało być, że lałem OD góry a nie do góry Po próbach lania dołem i jak zobaczyłem, że mimo zakręcenia da się odessać ze śruby to zacząłem lać od góry przez zbiorniczek. Tak jak też pisałeś. Na spokojnie prawie dwa zbiorniczki przelałem bez efektu. Szybkie pytanko odnoście wysprzeglika. Czy jak go wykręcę to ma być on suchy? |
|
|