Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 21:10, 11 Wrz 2021
Temat postu:
to moze sie bendiks uslizguje, były wersje ze potrafiło sie koło slizgac na wałku
DamianEXC300
Wysłany: Pią 8:35, 10 Wrz 2021
Temat postu:
Rozrusznik firmy JMP, mocniejszy i jeszcze droższy od Arrow... wiec stwierdziłem że posłuży na dłuższy czas a tu wychodzi że 700zł za rozrusznik poszło w las. otwory w karterach ok bo te bushingi weszły ciasno i są nowe, rozrusznik nie zdążył się nawet ubrudzić jeszcze
Zapek
Wysłany: Pią 5:37, 10 Wrz 2021
Temat postu:
Cześć.
Jaki rozrusznik kupiłeś ? Z alli ? Czy Arrowhead ?
Miałem swego czasu rozrusznik z alli i objawy jak u Ciebie.
I wszystkie elementy również wymienione...
Po kilku jazdach rozebrany i wyglądał jakby miał z 300mth.
Arrow chyba lepiej i dłużej działał.
Wyczyszczony ( pył ze szczotek i cholera wie z czego)
- znowu poprawnie jakiś czas działał.
Tak jak pisał Henio - otwory w karterach są ok - nie wyrobione ?
No i w tych modelach to niestety książki można o tym pisać.
I na koniec - rozwiązałem problem definitywnie.
Zmieniłem na model 2017
DamianEXC300
Wysłany: Czw 22:21, 09 Wrz 2021
Temat postu:
Oznacza to że wałem obróci 2 razy i bendix się chowa i nie zazębia koronki na kole magnesowym tylko kręci się sam, tak jak się dzieje w samochodzie gdy jest słaby akumulator... Aku kupiłem dziś drugi nówka, żelowy, wszystkie styki wyczyszczone szczotką zaczynając od masy na ramię przez klemy, po złącze +12 na rozruszniku i styku rozrusznika z deklem więc styki odpadają. Bushing-i również zakładałem nowe wraz z resztą części... Rozrusznik kreci szybko i energicznie, ale skoro go wyrzuca to znaczy że w wtedy koło magnesowe zaczyna kręcić się szybciej i go wybija. Możliwe to jest żeby nowy oryginalny rozrusznik dał ciała po zaledwie dwóch jazdach.? Dziękuję za odpowiedz
henio12323
Wysłany: Czw 21:19, 09 Wrz 2021
Temat postu:
wybija czyli co to oznacza ?
moze masz za duze luzy na elementach montazowych ( wyrobione tulejki albo juz otworzy w karterach/pokrywach) ? moze od stania pogorszyc sie przewodzenie prady na puinktach - moze cos przykorodowała jakas masa ? moze padła bateria..
DamianEXC300
Wysłany: Czw 19:43, 09 Wrz 2021
Temat postu: KTM EXC 300, Rocznik 2012, Rozrusznik elektryczny
Na początku, jako że jestem tutaj nowy chciałbym przywitać się serdecznie z całą rodzinką
Mam nadzieję że atmosfera będzie przyjazna i miła
Teraz do rzeczy... Jestem tutaj gdyż mam problem ze swoim EXC, a mianowicie kupiłem motocykl jakieś dwa lata temu z zepsutym rozrusznikiem, a naczytałem się że w tym roczniku cała machineria startera jest niedopracowana zarzuciłem cały zestaw z rocznika 2016 (bendix, koło pośrednie, rozrusznik (540W), akumulator JMP litowo Jonowy). Na początku było elegancko ale po później motocykl stał ponad miesiąc i teraz jak chcę odpalić rozrusznikiem to dosłownie 2 razy obróci silnikiem i wybija bendix, przeglądnąłem dosłownie wszystko kilkanaście razy i wciąż to samo
Pomóżcie bo osiwieje przez ten motor
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin