Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 13:01, 17 Lip 2021
Temat postu:
Pewnie nie, ale zacznij od wymiany wysprzeglika. Jakbys chcial moge zalatwic nowe ze znizka
Dziadziunio 450 EXC
Wysłany: Sob 12:48, 17 Lip 2021
Temat postu:
Czyli wysprzęglik do wymiany😥, tak myślałem tylko chciałem się upewnić. Twarda klamka wydaje mi się że to też problem tej rysy na cylindrze wysprzęglika. Uszczelka wchodzi w te wyżłobienie (rysę), blokuje przez to tłoczek, który się zacina,bo uszczelka wcina się między cylinder, a tłoczek i ją zrywa jak użyje więcej siły na klamce (duże ciśnienie). Mam rację?
henio12323
Wysłany: Sob 12:35, 17 Lip 2021
Temat postu:
twarda klamka to chyab dorby znak, chyba ze kamien i nie da sie wcisnac mocniej - to tu cos jest nie tak.
jak jest rysa to wysprzeglik do wymiany - zawsze bedzie przeciekał płyn i niszczył sie oring.
Dziadziunio 450 EXC
Wysłany: Sob 10:57, 17 Lip 2021
Temat postu: Problem ze sprzęgłem hydraulicznym KTM 450 EXC
Witam grupowiczów.
Jeżeli temat się powtarzył to przepraszam, nie mogę naprawić mojego Dziecka jakim jest KTM 450 EXC 2015. Mianowicie mam problem z wysprzęglikiem. Najpierw podczas jazdy klamka zaczęła mięknąć i wkońcu zmiękła (więc nie mogłem wysprzęglić biegu). Okazało się, że padł oring w tłoczku wysprzęglika. Wyczyściłem wszystko (pompę sprzęgła, przewody, wysprzęglik, wymieniłem, odpowietrzyłem no i klameczka zrobiła się twarda (stoi). Jak użyłem troszkę siły wywaliło znów ten oring na tłoczku wysprzęglika. Rozebrałem znów wysprzęglik i okazało się, że na wysprzęgliku w miejscu gdzie pracuje tłoczek zrobiła się rysa (całkiem głęboka). Czy to może być przyczyną złej pracy tłoczka?, twardej klamki? i braku pracy tłoczka który wciska popychacz?
Proszę o poradę.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin