Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Śro 16:56, 26 Maj 2021
Temat postu:
nie wyjdze ci górą
ja nie widze mozliwosci zeby go wepchac chyba ze on zaskoczyl na warge, albo miał mniej niz 1 mm srednicy...
od razu nowe trzeba dać
Marcinn
Wysłany: Śro 16:32, 26 Maj 2021
Temat postu:
Też nie wiem jakim prawem się to stało, na ostatnim wyjeździe lagi dostawały dość mocno bo ćwiczyłem gumowanie, ale raczej nie były to aż takie siły żeby oring wszedł pod zgarniacz i pomiędzy lagę a uszczelniacz. Spróbuje jeszcze wylać olej z góry i może wtedy ten kawałek wyleci, i choc wolałbym to ominać to jak nic to nie da to pewnie rozbiórka... I jeszcze po rozebraniu można użyc tych uszczrlniaczy ponownie czy odrazu nowe?
henio12323
Wysłany: Śro 16:28, 26 Maj 2021
Temat postu:
chcesz powiedziec ze oring wszedl miedzy uszczelniacz olejowy a lage ? takie cos nie ma prawa dzialac, jakies mega słabe pasowanie musialo by byc, nie moze byc zadnego oringa w uszczelniaczu - rozbieraj
Marcinn
Wysłany: Śro 16:06, 26 Maj 2021
Temat postu: Kawałek gumy w lagach 4cs
Cześć wszystkim, dzisiaj jak przyszedłem do garażu zauważyłem, że na prawej ladze jest masa oleju, a po lekkim zapracowaniu jest go jeszcze więcej. Ściągnąłem zgarniacz żeby wyczyścić uszczelniacz olejowy z brudu mogącego powodowac wyciek a tam znalazłem oring pokazujący dobicie amortyzatora pomiędzy uszczelniaczem a lagą. Po próbie wyciągnięcia oringu wcisnał on sie jeszcze głebiej i nie widac go nawet po lekkim odchyleniu uszczelniacza od lagi.I tu pojawia się pytanie czy można taki kawałek gumy zostawić w ladze czy trzeba sie szykować do rozbiorki? I czy w przypadku rozbiórki można założyć stare sprawne uszczelniacze? Z gory dzięki za wszystkie podpowiedz
[/code]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin