Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 12:16, 10 Maj 2021
Temat postu:
ct ciezko powiedziec w czym problem, trzeba by przesledzic jak ida kanały olejowe i co jest nie tak, moze nie ma jakiejs zaślepki, albo jest gdzies nieszczelność, trzeba rozbierac az sie dojdzie do problemu
Pawlik892
Wysłany: Pon 12:01, 10 Maj 2021
Temat postu:
Tak wpięte są. Piny ktore zazębiaja pompy z wałkiem są na swoim miejscu. Nawet była podmieniona pompa na nową i niestety bez rezultatu...😬
henio12323
Wysłany: Pon 11:55, 10 Maj 2021
Temat postu:
a wpięte są pompy oleju ?
moze pina brakuje ?
Pawlik892
Wysłany: Pon 11:51, 10 Maj 2021
Temat postu: EXC 450 RFS problem z jednym z obiegów oleju oraz poziomem o
Cześć wszystkim. Jak w temacie problem z pompą oleju po stronie magneta ktora jak wiadomo ma za zadanie wypompowanie oleju ze skrzyni korbowej i podanie go na skrzynie biegów. Sprawa wygląda tak ze po wlaniu do silnika około 1,5l oleju i odpaleniu motocykla poziom oleju spada do poziomu poniżej minimum i juz się nie podnosi nawet po wystygnieciu silnika. Po dolaniu około 200ml jest stan oleju. Po odpaleniu silnika sytuacja się powtarza. Po spuszczeniu oleju ze skrzyni korbowej wychodzi na to ze znajduje się tak około 350ml. Kanały olejowe drozne, luz miedzy rotorami pompy i korpusem pomierzony wszystko w granicach tolerancji. Miał ktoś taki problem ? Ewentualnie jakiś pomysł bo juz ręce opadają
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin