Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 8:11, 12 Lip 2020 Temat postu: |
|
nie moze chyba ze rurki od przelewów sa zatkane gdzies, skoro zaworek odcisniety to go wymien i poprawnie wyreguluj poziom paliwa |
|
|
Rafal_osw |
Wysłany: Sob 8:55, 11 Lip 2020 Temat postu: |
|
Oczywiście post powyżej należy do mnie zapomniałem się zalogować |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 8:52, 11 Lip 2020 Temat postu: |
|
Musi więcej spalać bo tak dymi że nic nie widać. Też to jest dla mnie niezrozumiałe że go nie zalewa.
Odpala normalnie zimny i ciepły.
Rozbierałem gaźnik zaworek trochę odciśnięty od gniazda ale nic nie podeszło. Ssanie też się nie zawiesiło.
Z przelewów nie może się lać bo stał na kostce i było by widać plamę.
Czy jest możliwość że z przelewu się nie leje tylko paliwo leci jakoś do silnika? |
|
|
amek721 |
Wysłany: Sob 6:06, 11 Lip 2020 Temat postu: |
|
Henio chyba obrał dobry trop. To jest niemożliwe, żeby przy takim poborze paliwa go nie zalewało. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 22:26, 10 Lip 2020 Temat postu: |
|
Nic z przelewów nie leci. Dzisiaj po wymianie dyszy odpaliłem go i chodził na wolnych. Zaznaczyłem ołówkiem poziom paliwa na baku i po ok. 5min pyrkania i lekkiego wkręcania w miejscu spalił ok. 0,5l. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:34, 10 Lip 2020 Temat postu: |
|
moze pływak puszcza paliwo, moze sporo z tego idzie w glebe |
|
|
Rafal_osw |
Wysłany: Pią 20:14, 10 Lip 2020 Temat postu: KTM EXC 250 ogromne spalanie 25l/100km |
|
Witam wszystkich użytkowników forum. Mój pierwszy post bo zawsze dawałem sobie radę sam lub korzystałem z forum. Teraz nie mogłem znaleźć tematu opisującego mój problem.
Mam problem ze spalaniem w KTM EXC 250 2001r. KTM pali ogromne ilości paliwa. Problem zaczął sie na jednym z wyjazdów zaczął strasznie dymić. Sprawdziłem poziom paliwa w baku a tu zonk była resztka jakos dojechałem na stację i wlałem 5l i na tym jadąc delikatnie przejechałem do domu 20km i jeszcze mi zabrakło czyli spalanie na poziomie kosmicznym. Cały wydech zlany paliwem aż kapało.
Teraz co ciekawe motor jeździ dobrze ma moc wkręca się i schodzi z obrotów. Trochę przebiera na wolnych. Kompresja wydaje się być ok. Rozebrałem gaźnik dysza główna 160 wolnych 35. Pomyślałem że to może przez to że był upał ponad 30stopni więc dałem dyszę 150. Sprawdziłem membranę lusterkiem i nie jest pęknięta.
Proszę o jakieś porady co może być na rzeczy. |
|
|