Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 10:39, 30 Cze 2020
Temat postu:
mniejsze szarpanie - po to powstał zabierak żeby wygładzic prace układu napędowego.
to niezbyt rozumiem cel pytania i dywagacji
zabierak jest wygodniejszy dlatego jest stosowany, do sportu stosuje sie sztywne połączenie - wieksza precyzja
kiziol23
Wysłany: Wto 10:10, 30 Cze 2020
Temat postu:
co jest Twoim zdaniem wygodniejszego w zabieraku na asfalt?
myślisz, że gdybym się martwił o koszty eksploatacji to bym się brał za drugi komplet kół
? i być może w przyszłości także dalsze związane z tym modyfikacje/inwestycje
henio12323
Wysłany: Wto 9:58, 30 Cze 2020
Temat postu:
zabierak jest tylko wygodniejszy na asfalt, koszta eksploatacji jak cie martwia to chyba pora sprzedac moto ;D
kiziol23
Wysłany: Wto 9:47, 30 Cze 2020
Temat postu: koła SM do EXC 400
kupuję koła SM do mojego EXC 400 `06r. i mam 2 opcje:
- oryginalne koła SM od KTM LC4 640 SM z zębatką na zabieraku (brak luzu na gumach zabieraka, wszystko ładnie sztywno siedzi),
vs
- excele (w gorszym stanie) z zębatką bezpośrednio do piasty.
czy jako amator, który po asfalcie do tej pory to jeździł niewiele więcej niż tyle żeby dojechać w teren, to odczuję jakąkolwiek różnicę w jeździe/serwisowaniu(wiadomo że zabierak to dodatkowe łożyska i uszczelniacze, ale wiadomo że na asfalcie to nie będzie tak leciało jak w enduro)?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin