Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 20:01, 30 Kwi 2020
Temat postu:
Podesle na pw oferte
Co do enduro - zalezy jakie. Takim moto wystarczy jechac z 20 km/h i wentylator jest zbedny. Proble. Jest jak sie stoi i motocykl pracuhe - skoro tak nie jezdzisz to tylko niepotrzebny ciezar bys wozil
sparkson
Wysłany: Czw 19:49, 30 Kwi 2020
Temat postu:
Zatem korek chętnie zamówię od Ciebie. Co do tachometru, czy jesteś w stanie podesłać mi link?
O wentylatorze myślałem ze względu na to że pewnie przez pewien czas moje poczynania nie będą miały związku z dużymi prędkościami. Pozam tym w mojej okolicy raczej nie ma wielu miejscówek na typowe enduro.
henio12323
Wysłany: Czw 19:21, 30 Kwi 2020
Temat postu:
po filmiku to słąbo sie ocenia - obroty ustaw jak tobie pasuje, aby ładnie odpalał i miał w sumie w miare niskie obroty - zawodnicy podkręcaja zeby mniej hamował silnikiem.
jak chcesz super dokładnie z serwisówka - kup sobie prosty tachometr, albo podjedź z motocyklem gdzies na jakis serwis.
wentylator mozna zamontowac ale jest duzo problemów, przede wszystkim brak prądu i mało miejsca, mozna dac aku i bezposrednio uzywac - ale SX to sprzęt na tor, tam wentylator jest zbędny, do enduro motocykl ten sie nie nadaje pod wieloma względami, z dobrym wentylatorem moze byc tez ciasno ale 2008 powinien spokojnie sie zmiescić.
co do korka - jak nie znajdziesz moge ci wysyłkowo pomóc - mam od reki taki korek
sparkson
Wysłany: Czw 18:25, 30 Kwi 2020
Temat postu:
Niestety lokalnie korka nie dostałem, a pirometr mam w kalibracji, wiec nie mogę sprawdzić temperatury. Ale to niech zostanie na poniedziałek.
Przesyłam za to poniżej film na którym moto chodzi na jałowym biegu. Proszę o określenie czy takie obroty na słuch są ok.
h t t p s : //youtu.be/e_FArpRX-a0 ze względu na zabezpieczenia forum trzeba usunąć spacje z odnośnika.
I głupie pytanie, czy do SXF 250 można zamontować wentylator?
sparkson
Wysłany: Czw 10:31, 30 Kwi 2020
Temat postu:
Zamontuje nowy, ustawie obroty i mieszankę. Zobacze co będzie.
henio12323
Wysłany: Czw 9:59, 30 Kwi 2020
Temat postu:
oba sa ok, jak fabrycznie jest 1.8 to taki bym zastosował/.
w tym modelu tylko sie wlewa, płynu ma byc nieco nad zeberka - zimny pewnie sie cofnie do tego poziomu
sparkson
Wysłany: Czw 9:31, 30 Kwi 2020
Temat postu:
Hmm co do korka, to sprawdziłem w katalogu KTM i do SXF 250 z 2008 roku korek ma 1.8bar (77335016000) a na moim jest napisane 1.40. Który Twoim zdaniem jest dobry?
Kolejna rzecz która zaobserwowałem to pomimo że trochę płynu mi wtedy wyleciało, dalej w chłodnicy widzę że jest go pod korek. Może układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? Instrukcja mówi że wystarczy zalać płyn, przejechać sie i ew uzupełnić.
henio12323
Wysłany: Czw 8:35, 30 Kwi 2020
Temat postu:
patentu nie ma zadnego - jedynie co to na słuch
jaka temperatura pracy ? 90 stopni
na ssaniu motocykla sie nie trzyma, odpalasz na ssaniu kilkanascfie sekund, zrzucasz ssanie, pyrka max minute i jedziesz, trzymanie na wolnych obrotach to gotowanie silnika nie ma sensu.
po 5 minutach spokojnie mogł sie zagotowac - ale jak pomału wywalał plyn to tez duza szansa że sie korek chłodnicy zuzył
sparkson
Wysłany: Czw 7:54, 30 Kwi 2020
Temat postu: SXF 250 2008 Prawidłowa temperatura i obroty
Cześć, kupiłem drugiego crossa w życiu i nie bardzo wiem jak powinna wyglądać prawidłowa temperatura silnika oraz jak sprawdzić obroty jałowe?
Próbowałem ustawić obroty jałowe tak jak mówi instrukcja na 1400-1500 jednak bez tacho nie bardzo wiem jak to zrobić. Jaki macie na to patent?
Drugi temat to wylatujący płyn chłodniczy. Odpaliłem na ssaniu, pochodził tak z minutę. Potem wyłączyłem ssanie, pochodził z 2 minuty, przegazowałem go ze 3 razy, i zacząłem ustawiać obroty sądząc że już się nagrzał odpowiednio. Jednak po chwili regulacji zauważyłem że zaczyna wywalać płyn chłodniczy powoli przez rurkę przelewową. Łącznie chodził może z 5 minut.
Pozdr
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin