Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Czw 11:30, 16 Kwi 2020
Temat postu:
Szukaj info w manualu, oczywiście ze pływak jak za ciezki to może Ci go zalewac
KamilKTM620
Wysłany: Wto 13:58, 14 Kwi 2020
Temat postu: Ustawienie gaźnika Dellorto PHM40 SD
Witam wiem że taki temat już się pojawiał lecz nie został on do końca wyjaśniony otóż od kupna Wszystko było okej odpalał zimno ciepły jeździł.Pewnego dnia po odpaleniu i po przejechaniu dosłownie kawałka drogi gasł zaraz znowu odpalał na ciepłym ssaniu i to samo. Moje główne pytanie brzmi jakie dyszę są w orginale podobno nie ma z nimi problemu ja posiadam główną 195 ,wolnych obrotów 045 , ssania 045 zabezpieczenie na samej górze iglicy ( na najwyższym ząbku). PS. czy masa pływaka zmienia coś w przepływie paliwa. Motorek jaki posiadam to KTM SC 620 98r
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin