Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 14:09, 24 Sty 2020
Temat postu:
spręzyne kup sobie w kazdym kolorze pojeździj potestuj, jak dla mnie niezaleznie jaka masz to nie poprawia dolu tylko przejscie obrotow a zawór zaczyna sie zalączac i tak w tym samym zakresie obrotów tylko kwestia jak szybko sie otwiera, wkręcenie kwadrata zmieni moment kiedy sie zawor zaczyna otworzyc, bardziej napieta spręzyna ( wkrecony kwadrat ) pozwoli sie poźniej otwierac zaworowy a maly przepływ to mniejsza moc i odczuwalnie wiekszy moment obrotowy, gorzej to sie sprawdzi na przelotach pewnie
Kopigon
Wysłany: Pią 13:47, 24 Sty 2020
Temat postu:
Racja.chodzilo mi o Magneto 😁 czyli generalnie zalecasz wkręcenie regulacji? I co zostawić na fabrycznej czyli żółtej sprężynie? pozdrawiam.
henio12323
Wysłany: Pią 8:13, 24 Sty 2020
Temat postu:
lepiej obciązać magneto niz sprzęgło, miekka sprezynka czerwona "sportowa" szybko otwiera zawór , zółta posrednia, zielona miekka wolno otwiera, jak dla mnie to wpływa głownie na to przejscie obrotów czy ma nagle sie otworzyc czy pomału, wiecej roboty robi ta regulacja której teoretycznie sie nie powinno kręcic 9 na kwadrat ) napiecie wstepne całej sprezyny, jak sie to wkreci to zawór sie otwiera później ( a czy szybciej czy wolniej to zalezy od koloru spręzynki ) ja sobie nieco wkręcam, traci nieco jadu z góry, ale wskoczyc na belke jest duzo łatwiej nie wymaga to wkręcania gazu do czerwonego pola
przełożenia rozsądne mysle masz, xcw chyba miało nieco inna skrzynie i tu moze byc temat nie do przeskoczenia "z zewnątrz" trzeba by porównać
Kopigon
Wysłany: Pią 0:43, 24 Sty 2020
Temat postu:
O ile wydech to faktycznie kosztowna sprawa, zwłaszcza że siedzi teraz fmf 😁 to np regulacja zaworu wydechowego i obciążenie sprzęgła bez problemu, może ktoś posiada jakieś sugestie odnośnie koloru (twardości) sprężynki? Może wykręcenia bądź wkręcenia regulacji ? Może większą zębatka z tyłu ? Akutlnie 13/50 . pozdrawiam
henio12323
Wysłany: Czw 11:58, 23 Sty 2020
Temat postu:
na pewno, zamontuj jak najwiecej elementow z EXC ( rózniacych sie względem twojego ) moze wydech, regulacja zaworu wydechowego, obciązenie magneta, wszystko pomału doprowadzi cie do podobienstwa z EXC - pytanie tylko czy bedzie sie finansowo opłącało
Kopigon
Wysłany: Czw 11:56, 23 Sty 2020
Temat postu: Dolny zakres obrotów Xcw 250 2012r.
Witam, Chcialbym poprawic dolny zakres obrotów ,tzw "dół" . porównujac np. z exc to mam bardzo slaby dolny zakres obrotow , motor muli i dopiero ewentualna walka sprzeglem pomaga. Czy jest szansa cos z tym zrobic? pozdrawiam.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin