Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 11:35, 23 Gru 2019
Temat postu:
nie szukałem tych częsci więc nie wiem
Majster128
Wysłany: Pon 9:34, 23 Gru 2019
Temat postu:
henio12323 napisał:
warto zacząc od przejrzenia gaźnika, sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej, sprawdzenie zuzycia elementów - np iglicy czy rozpylacza. potem sprawdzic jaka jest zamontowana iglica - moze zamontowana jest jakas nieprawidłowa, np homologacyjna. sprawdzic tez trzeba rozmiar dyszy wolnych obrotów głowną zresztą też . mysle ze na sprawnym mechanicznie gaźniku, fabryczna iglica z fabrycznym reszty gaźnika powinna pozwolic na normalną prace silnika
A wiesz może kto ma jeszcze dostęp do rozpylaczy dla tych gaźników ?
henio12323
Wysłany: Nie 20:45, 22 Gru 2019
Temat postu:
warto zacząc od przejrzenia gaźnika, sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej, sprawdzenie zuzycia elementów - np iglicy czy rozpylacza. potem sprawdzic jaka jest zamontowana iglica - moze zamontowana jest jakas nieprawidłowa, np homologacyjna. sprawdzic tez trzeba rozmiar dyszy wolnych obrotów głowną zresztą też . mysle ze na sprawnym mechanicznie gaźniku, fabryczna iglica z fabrycznym reszty gaźnika powinna pozwolic na normalną prace silnika
Nwm26
Wysłany: Nie 14:33, 22 Gru 2019
Temat postu: problem z ktm sx 125
Siema mam problem z moim ktm-em sx 125 z 2002 roku a mianowicie podczas jazdy na średnich obrotach moto czka i szarpie obniżanie i podnoszenie iglicy nic nie daje tak samo jak regulacja śrubą przy airboxie dodam że moto normalnie trzyma wolne obroty a na maksymalnym otwarciu manety chodzi jak najbardziej okej. Za wszystkie porady wielkie dzięki.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin