Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Czw 21:23, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
pół biedy jak zlamiesz tylko dźwigine, ja widziałem przypadki pękającego wałka zmiany biegów - i wtedy to kalarepa |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 21:01, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
ja nie wyobrazam sobie jazdy z taka dzwignia, na wyjebach bedziesz biegi wbijal nie chcacy albo nie naturalnie odginał stope i nie wyczujesz motocykla przez to. Porazka pomijajac fakt ze pierwsza mocniejsza gleba i po dzwigni... |
|
|
don |
Wysłany: Czw 14:22, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
Do jazdy super - do wywrotek ... hmmm, okaże się. Jak ją urwę/złamię to następną kupię już dedykowaną LC4 |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Czw 14:14, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
ja bym się bał z tak odstająca dźwignią jeździć |
|
|
don |
Wysłany: Śro 22:09, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
No i mam Taką jak chciałem od EXC - bardziej odstająca.
Za pierwszym razem nie oczyściłem dobrze wieloklinu na ośce i dźwignia na torze mi się przesunęła. Za drugim razem oczyściłem i porządnie skręciłem. Mam nadzieję, że teraz będzie git.
|
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 15:48, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
wieloklin istnieje tylko musisz go dokładnie oczyscic, i przy skrobaniu nie uszkodzic bo nastepna dzwignia tez szybko poleci. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 9:14, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
co za roznica jaka kupisz czy od exc czy pasuajca do lc4 , zamow na allegro i za 2 dni bedziesz mial w domu |
|
|
don |
Wysłany: Wto 23:40, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | w exc jest trochę inna
exc:
lc4
ale na moje oko raczej by pasowała, wieloklin raczej ten sam będzie |
i to jest konstruktywna podpowiedź !
Dzięki |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 23:22, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
w exc jest trochę inna
exc:
lc4
ale na moje oko raczej by pasowała, wieloklin raczej ten sam będzie |
|
|
don |
Wysłany: Wto 23:05, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
no jednak oryginał się zepsuł a wieloklin na dźwigni prawie nie istnieje.
Nie potępiaj kolego rozwiązań które mogę ulepszyć fabrykę np. inny kształt drążka |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Wto 22:58, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
Tak samo jak połączone kartery "na wieki wieków" :d |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 22:50, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
echh a pozniej opinie ze ktm sie psuje.... nalepiej zrobic rzezbe z gowna i tyle - proponuje kupic co popadnie i dospawac do walka bedzie na wieki wiekow.. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:32, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
raczej jak by pasowała od czegos innego to by napisali
ale reke dał bym sobie obciąc ze jest taka sama jak w ktmie EXC 525 z 2005 roku, czyli ktm 250 450 525 od 00 do 07 rok. z kształtu tak samo, tez zagłębienie na podkładke itp |
|
|
don |
|
|
don |
Wysłany: Wto 20:28, 22 Maj 2012 Temat postu: Dźwignia zmiany biegów do wy.miany. |
|
Właśnie dziś złamałem oryginalną dźwignię biegów podczas ślizgu. Nie chce mi się czekać na oryginał z allegro, tylko jutro chcę coś kupić popularnego "od ręki" w Larssonie lub innym sklepie w Krakowie ?
Co powinno podejść i być podobnego (wieloklin, długość, kształt itp) ?
Mam LC4 400 z 93 roku. |
|
|