Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
g88
Wysłany: Śro 7:13, 03 Kwi 2019
Temat postu:
Motocykle odpowiadają chyba pod Euro 4 jeszcze.
Myślę, że KTM i Husqvarna sobie z tym poradzą bo rynek motocykli Enduro 2T jest ogromny.
amek721
Wysłany: Wto 21:59, 02 Kwi 2019
Temat postu:
skąd źródło?
nic na ten temat nie słyszałem, ale wątpię. Dla UE nie ma znaczenia czt 2t czy 4t, liczy się emisja zanieczyszczeń powietrza. KTM dopiero wprowadził wtryski w 2t, na pewno z myślą o kolejnych latach, tzn. zmieniającymi się z latami przepisami.
Z resztą wszyscy wiemy, że "odblokowane" 2t nie spełnia norm euro 6. Wtrysk daje możliwość lepszego kontrolowania spalania, więc myślę że mają jeszcze pole do popisu.
wild
Wysłany: Wto 21:40, 02 Kwi 2019
Temat postu: czy to ostatni rok do kupienia nowego dwutakta?
coś słyszałem że dzieki EU koniec z nimi od przyszłego roku.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin