Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
qba787
Wysłany: Czw 10:44, 07 Mar 2019
Temat postu:
jak tylko będę miał to zamieszczę zdjęcia.
henio12323
Wysłany: Wto 18:41, 05 Mar 2019
Temat postu:
nie mam pojecia co to ten maf - gdzie on jest wpisany ? w kwity czy jak ? wrzuc jakies fotki
qba787
Wysłany: Wto 11:21, 05 Mar 2019
Temat postu:
Dziękuję za odpowiedź
moto stoi jeszcze w Szwecji na dniach mam dostać zdjęcia i filmik,
Jak bedzie w miarę to samolot i jedziemy kupować.
I właśnie od właściciela mam info że to wersja 10 KW.
Po vin też jest ciężko coś znaleźć.
a i co to jes MAF --- nr
henio12323
Wysłany: Wto 7:57, 05 Mar 2019
Temat postu:
wg sieci deralerskiej to normalne EXC
nowe motocykle z fabryki do dealera przyjeżdzają zablokowane - unia europejska wymusza to np normami EURO, wiec taki motocykl moze miec zamontowany jakis katalizator, jakies zwęzki w wydechu albo ubogie nastawy gaźnika - ale zwykle taki motocykl przed sprzedażą jest rozdławiany i wszystkie te homologacyjne bajery są wywalane, szczerze to jeszcze nie widziałem nigdy zablokowanego ktma
druga sprawa jest taka że mozliwe jest zablokowanie po zakupie - są firmy które sie specjalizują w blokowaniu motocykli żeby sie pod cos łapały - za granicami jest inne prawo, mogą byc jakies ogromne zniżki jak motocykl jest zablokowany albo mozna jeździc nim bez uprawnień i są firmy które tylko tym sie zajmują
generalnie obstawiam że na 99% masz normalny silnik z EXC raczej bez sensu kombinować z jakimis zmianami silnika nie widze powodu i celu, czy masz zablokowany ? wszystkoniby jest mozliwe ale raczej na 10KW to taki motocykl ledwo rusza z miejsca wiec po jednej jeździe bys wiedział czy zablokowany czy nie.
qba787
Wysłany: Wto 7:49, 05 Mar 2019
Temat postu: VIN odczytanie danych MOC czy ma homologacje
Witam
Mam pytanie do doświadczonych użytkowników odnośnie nr vin. Mam zamiar kupić KTM 250 EXC-F z 2008 roku motocykl jest ze Szwecji i mam takie dane VIN VBKRFA4018M111875 oraz jakiś nr MAF.
Mam informacje że to wersja 10 KW - jak jest z tą mocą. Czy silnik jest taki sam jak we wszystkich exc 250 f, czy jest jakoś blokowany.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin