Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 19:59, 26 Kwi 2012
Temat postu:
ja sobie nie wyobrazam lepszego moto niz na krótkie traski, i na miasto niz SM
a jak SM to lc4 swietny sprzet mocny lekki i wytrzymały ;P wiec wybór dobry
Gość
Wysłany: Czw 19:49, 26 Kwi 2012
Temat postu:
Ktm podoba mi sie z wygladu i amortyzacja dobra na nasze drogi jade sobie 90km/h czasami przycisne i to wystarcza na trase jak i zwinnosc miedzy samochodami w miescie a sportowy to inna jazda najlepiej dobra droga i duza predkosc a ja albo jade spokojnie albo na maxa w przypadku sportowego bo tam ma sie czym takze sportowy nie dla mnie. A w super moto duzo motorkow choc pryznam za czuje sie troche drgania w nogach w Ktm. Ja latam raczej trasy jak sie wypuszczam to min w jedna strone 20-30km po miescie troche dlatego chyba mniejsza zebatke lepiej choc nie chce zeby tez stracil duzo mocy przy podkrecaniu na miescie.
Rysiek24
Wysłany: Czw 10:20, 26 Kwi 2012
Temat postu:
poco ci ktm na szose ? ani to wygodne , ani zdrowe dla moto - mogles kupic jakiegos malego twina albo starszego zadbanego sporta...ale ja proponuje 16/42 sa w sam raz dla 620.
pawelenduro
Wysłany: Czw 6:36, 26 Kwi 2012
Temat postu:
ja miałem w 525 exc 14/52 i kolo mieliło wszędzie, jak tylko lekko gaz musnąłem, teraz mam 14/48 i jest odpowiednio, jak coś założę 13 zębów z przodu by było mocniejsze ale jeszcze takiej potrzeby nie miałem
goscniedzielny
Wysłany: Czw 6:04, 26 Kwi 2012
Temat postu:
a co powiecie o takim przełożeniu 14/52 Katem celuję w w las, mocne podjazdy pod górę i ogólny ogień po lesie.
henio12323
Wysłany: Śro 20:29, 25 Kwi 2012
Temat postu:
nie da sie powiedziec z iloma najlepiej kazde moto kazdy kierowca inaczej smiga. musisz na oko oceni, zalezy czy chcesz tylko po asfalcie ganiac, i czy to raczej jest miasto, czy trasy. mniejsza zebatka z tyłu to wydłuzone biegi, moto słabiej rwie, i ma wiekszy v max, wiec jak smigasz na traskach to mozesz duzo mniejszą zębatke wsadzic nawet. jak nie chcesz rezygnowac z latania po terenie wsadz 1-2 mniej zebów z tyłu. 1 wiecej z przodu i róznica bedzie zauwazalna, ale w terenie tez bedzie sie dało ładnie latac.
KTMmmmmmmmmmmm
Wysłany: Śro 20:22, 25 Kwi 2012
Temat postu: z iloma zebami zebatke do jazdy po szosie???????? 50zebow???
Witam,
kupilem Ktm 620,98rok, mam zamiar jezdzic nim tylko po szosie, lecz na nim jest zalozona zebatka z 50cioma zebami czy silnik dostawal bedzie po dupie z taka duza zebatka?????? czy lepiej zalozyc mniejsza???? jak tak to z iloma zebami najlepiej???????
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin