Autor |
Wiadomość |
Maciek222 |
Wysłany: Pią 22:07, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
zastosowalem tam dwa lozyska klkowe koszt jednego to 7zl ale potrzbna jest mala przerubka. |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Pią 20:56, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
policho gdzie i jakie łożysko dokładnie dorwałeś oryginalne kosztuje przeszło 200 żł |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Pią 8:50, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
na LC4.pl opisalem jak to za niewielka forse zrobilem i lata! |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pią 6:46, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
warto wstawic kalamitki do smarowania lozysk , chociaz przy jezdzie on road nie jest to takie konieczne , dziwne ze ktm zapomnial o tym w wersjach terenowych ( po za tym pod amorem z dolu), w XR 600 mialem kazde lzysko smarowane kalamitka. |
|
|
policho |
Wysłany: Czw 11:14, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Jak ją wyciągnąć siłą to wiem oczywiście. Do wyciskania tulejek używam dużego imadła.
Chodziło mi bardziej o szkodliwość tej metody w przypadku tej konkretnej tulejki. Ma znaczny luz, a siedzi bardzo mocno i to mnie zdziwiło. Ponadto są tam simeringi, ale i tak pewnie pójdą do kosza.
Edit:
No i tulejkę wypchnąłem na siłę. Pojeździłem za odpowiednim łożyskiem i coś za 30zł z małymi przeróbkami przypasi (łożysko tego samego typu). Do tego dwa simeringi za 25zł i komplet gotowy. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Czw 10:37, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Tulejki wyciska się na prasie ale można zrobić to także garażowym spsobem a mianowicie z drugiej strony półki bierzesz jakąś dużą nasadę by w nią mogła wejść tulejka a od góry inną nasadę o średnicy takiej by mogła wypchać ją. Nastepnie bierzesz ścisk stolarski i spinasz te dwie nasady i stopniowo siłą skrecasz i w ten sposób powinieneś wycisnąć tą tulejkę ) Myślę że zrozumiałeś;d |
|
|
policho |
Wysłany: Czw 10:23, 19 Kwi 2012 Temat postu: Jak wybić te tulejki? |
|
Na zdjęciu zaznaczyłem tulejkę, która nie chce się poddać. Jest to element zawieszenia tylnego KTM LC4 640 SM. W tym miejscu jest zamocowany dół amortyzatora, są tu spore luzy i chciałem go zregenerować, ale nie chcę przesadzić z nadmiernym/złym użyciem siły w celu wybicia tych dwóch tulejek (w środku widać wyraźny podział, ale nie jestem pewien czy są dwie czy jest to rowek smarujący).
Jak się to usuwa?
|
|
|