Autor |
Wiadomość |
folebot |
Wysłany: Nie 1:39, 02 Wrz 2018 Temat postu: |
|
rozbierz gaznik i zobacz stan membranki od pompki przyśpieszającej albo wgl cały mechanizm ci się przycina |
|
|
toivias |
Wysłany: Czw 16:58, 30 Sie 2018 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | ksiązka serwisowa
tam jest raczej wszystko opisane
|
większość, ale nie wszystko.
NA kristofSX jeszcze jest typowo na temat FCRa do pobrania. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:42, 29 Sie 2018 Temat postu: |
|
ksiązka serwisowa
tam jest raczej wszystko opisane
rozbierasz oglądasz - jak oring wyklepany/płaski/ poszarpany - do wymiany
na fiszkach mozesz porównac czy wszystko masz ( czesto brakuje np podkładki i oringów na srubye regulacji składu wolnych obrotów )
membrane akurat w tym przypadku nie sprawdzisz, troche tego przerobiłem - czasem sie rozbiera i guma jest twarda mało elastyczna - wiadomo z góry ze do wymiany, ale czasem zdarza sie że jest fajna miekka, ale "sik" jest kiepski - wymieniasz na nową podobna na oko w miekkosci i jest duzo lepsze cisnienie dotrysku.
reszta regulacji, zalecane nastawy masz opisane w ksiazce |
|
|
Likemaster |
Wysłany: Śro 16:39, 29 Sie 2018 Temat postu: |
|
Czy mógłbyś zapodać jakieś materiały ewe odesłać gdzie mogę je zgłębić i rowiązać problem ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 11:54, 29 Sie 2018 Temat postu: |
|
norma w FCRach jak sie dławi to ma za mały dostrysk paliwa wtedy kiedy potrzebuje, trzeba rozbierac diagnozowac, moze wymienic membrane moze tylko wyregulować |
|
|
Likemaster |
Wysłany: Śro 11:40, 29 Sie 2018 Temat postu: |
|
Zauważyłem ,że po dodaniu gwałtownie gazu na rozgrzanym z wolnych przygasa jak potrzymam dłużej gaśnie .
Czy mógłbyś coś rozjaśnić mi o tych nastawach to jest wersja z fcr i jest odłączony . |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 8:50, 29 Sie 2018 Temat postu: |
|
A Ty potrafisz wyrwać CRF 250 z 5 na gaz?
Bo to jest tak dziwne pytanie.
To jest coś pokroju - mam buty jak Usain Bolt ale tak szybko nie biegam? Co jest nie tak z butami?
Kolega ma trampki i biega szybciej ode mnie. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 6:48, 29 Sie 2018 Temat postu: |
|
no to takie przełożenia nie sa zbyt agresywne, najdłuzsze przełozenie to 14:48, ty masz tylko 14"50 wiec niewielka róznica. ( jkeden zab z przodu to jak jakies 3 z tyłu ) wiec mozna by zarzucic 13stke z przodu i bedzie róznica znacznie odczuwalna
a gaźnik - skontrolować trzeba by nastawy
2003 mógł mieć dwururke ( wydech z dwóch kolanek łączacy sie dopiero przy kopce ) one podobno troche wiecej mocy dawały ale mysle ze amator nie wyczuje róznicy, |
|
|
Likemaster |
Wysłany: Wto 21:37, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
Zawory regulowałem i jest git przełożenia jutro sprawdzę w terenie fajnie się jezdzi . (Najgorzej jak crf 250 na 5 wyrywają bez gazu tak smutno ) a Co do gaźnika myjka ? były jakieś zmiany np w porównaniu z rokiem 2003 ? Bo wydaje mi się ,że jakieś agresywniejsze są
EDIT przełożenia 14x50 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:26, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
ciezko mówic o wstawaniu na koło - jak dobry technik kierowca to i na 5tce wyrwie
duzo tez zalezy od przełożeń moze masz zamulone - napisz co tam siedzi u Ciebie
moze warto zajrzeć też do gaźnika czy zaworów |
|
|
Likemaster |
Wysłany: Wto 21:22, 28 Sie 2018 Temat postu: Brak mocy rfs 450 |
|
Wita ,posiadam exc 450 rfs z 2007 r jak z 1 i 2 idzie jakoś na koło z gazu tak 3 to dramat praktycznie się nie da . Jak ktoś ma rfs z 07 to prosiłbym o wypowiedzenie się czy też tak ma .Czy wgl da się na to coś poradzić ?
Z góry dziękuję |
|
|