Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Pon 9:53, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
U mnie w EXC-F 350 2018 w sumie do samego początku pojawiał się problem strzelania z wydechu i dławienia na zimnym i ciepłym silniku. Wyglądało to jakby silnik był za bardzo zamulony na obrotach i nie zdążył ogarnąć szybkiego wkręcenia go na obroty - pomogło wkręcenie śruby regulującej obroty o jakieś pól do max 1 obrotu aż usłyszałem, że obroty minimalnie się podniosły - na tą chwilę już wszystko jest ok. |
|
|
Pajka |
Wysłany: Pią 14:46, 31 Sie 2018 Temat postu: |
|
Poszukaj w dziale giełda, ktoś wystawiał kable do regulacji TPSa dużo taniej, sam od niego kupułem, ale.nie było nawet czasu, żeby sprawdzić. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:37, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
tak na prawde sonda moze byc wkrecona - musi byc tylko rozpięta wtyczka,
chociaż ciezko mi powiedziec co da zmieniona odblokowana mapa z wpięta wtyczką - mozliwe że nic, bo pewnie mapa uwzględnia brak sondy i ją ignoruje - ale tu pewnosci nie mam, pierwsza rzecza jaka robie przy przygotowaniu motocykla pod sprzedaż to ją wykręcam i wkręcam dodany do zestawu korek/zaślepke |
|
|
skotniol |
Wysłany: Wto 20:12, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
Cytat: | moge ci szybko opisac jakie sa blokady
1) katalizator na połączeniu koncówki wydechu z kolektorem, 2) sitko na koncu koncówki wydechu, 3) zwęzka w dolocie. 4) sonda lambada, po tym trzeba wgrac odpowiednią mape, i zaadoptowac nastawy - i ma chodzić dobrze. jak ktos wgrał złą mape, albo nie wywalił wszystkich blokad moga byc takie problemy |
sonda lambda jest wkręcona w kolektor czyli pełnego odblokowania nie było ? |
|
|
KristofSX |
|
|
skotniol |
Wysłany: Nie 19:09, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
Masz może jakiś namiar gdzie można taki kupić ? ten kabel powyżej co wkleiłem to koszt 36$ |
|
|
major000 |
|
|
skotniol |
Wysłany: Nie 19:00, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
czy macie do regulacji TPS-a kupiony specjalny kabelek czy idzie to jakoś obejść bez ?
swoją drogą szkoda że do tych nowych enduro na wtrysku niema czegoś podobnego jak Tuneecu do 690/990, ułatwiło by to mocno życie |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 17:43, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
Regulacja tps pomaga bo robilem to kilka dni temu. Mapa pewnie jest jeszcze lepszym rozwiązaniem ale kurde to już lekka przesada żeby bulić prawie 4 dychy za moto, które trzeba jeszcze wozić do serwisu na poprawki mapy. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 17:36, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
ja sprawdzałem 0.42 0.44 0.46 0.56.0.69. 0.72 i 0.76
i jakoś wyszło że na 0.44 chodzi najlepiej (chyba ) |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 17:30, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
z tym sie zgodze, ale wiem że niektórzy kombinuja za bardzo i ustawiaja poza zakresy dopuszczalne |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 17:08, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | my w KTM lublin mamy inne wnioski
jak smigam nowymi to nie widze zeby był problem z czkaniem względem starszych
ale jak juz ktos chce w ta strone isc to TPSem nie kręcimy. troche testów było i to nie daje rezultatów, najlepsza opcja to komputer i modyfikowanie mapy, dławienie jest przez małą ilosc paliwa - na dotrysku mozna mu dobic troche wieksza ilosc paliwa, moto nie dość że ciezej zadusic to duzo mocniejszy sie robi |
ale sprawdzenie TPSu jest w liscie czynnosci serwisowcyh i dobrze jest od czasu do czasu zobaczyc i ewenntualnie skorygować ustawienie
u mnie taki objaw miałem (w trochę mniejszym stopniu) jak miałem ustawione 0.54 , |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 17:01, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
my w KTM lublin mamy inne wnioski
jak smigam nowymi to nie widze zeby był problem z czkaniem względem starszych
ale jak juz ktos chce w ta strone isc to TPSem nie kręcimy. troche testów było i to nie daje rezultatów, najlepsza opcja to komputer i modyfikowanie mapy, dławienie jest przez małą ilosc paliwa - na dotrysku mozna mu dobic troche wieksza ilosc paliwa, moto nie dość że ciezej zadusic to duzo mocniejszy sie robi |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 16:59, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
ustawienie obrotów i TPS do regulacji i będzie dobrze |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 16:31, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
Moja 450 exc 2018 też potrafiła „czknąć” i zgasnąć, nie za często ale zdarzało się, w terenie to słaby temat bo można nieźle wycedzić przez to. Problem ten naprawiłem regulując TPS na przepustnicy. Teraz walcze z zawieszającymi się obrotami...Te nowe katy to porażka, tyle powiem. |
|
|