Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mazi-1986
Wysłany: Sob 17:19, 05 Maj 2018
Temat postu:
Ok, problem rozwikłamy. Winowajcą okazał się filtr paliwa w baku.
Założyłem Mahle Kl97. Z racji tego, że nie miałem pod ręką opasek zaciskanych, założyłem skręcane.
Średnica zewnętrzna przewodu, to 10mm i takie opaski należy sobie przygotować. Na YouTube są tutoriale krok po kroku, jak by ktoś potrzebował.
mazi-1986
Wysłany: Śro 19:33, 02 Maj 2018
Temat postu:
Ok, dzisiaj sprawdziłem, czy motocykl będzie łatwiej odpalał po wzbudzeniu pompy. Owszem po naciśnięciu słychać jak załącza się pompa i buduje ciśnienie, ale motocykl wcale przez to lepiej nie odpala.
Podejrzał przez wlew paliwa filtr i muszę stwierdzić, że jego kolor sugeruje już czas wymiany.
Zamòwiłem Mahle KL 97, jak wymienię, dam znać o efektach.
mazi-1986
Wysłany: Pon 13:07, 30 Kwi 2018
Temat postu:
Dzięki chłopy, jak będę przy moto, to sprawdzę.
major000
Wysłany: Pon 11:16, 30 Kwi 2018
Temat postu:
TPS do regulacji, filtry paliwa do wymiany lub słabe ciśnienie spowodowane usterką pompy. Przed odpaleniem wzbudź pompę paliwa aby nabiła ciśnienie i zobaczy czy odpali normalnie.
mazi-1986
Wysłany: Pon 7:43, 30 Kwi 2018
Temat postu:
Ja zawory u siebie wykluczam, bo są świeżo po regulacji.
henio12323
Wysłany: Nie 20:14, 29 Kwi 2018
Temat postu:
moze - ale jak masz wątpliwosc co do zaworów to od razu je sprawdź
ciezko tak na prawde troche diagnozować - jedna z opcji to uszkodzony wtrysk - na zamknietej pozycji delikatnie mu sie sączy paliwo i przylewa silnik.
mozesz tez sprawdzic czy to nie słaba pompa - dotknij guzika rozrusznika na ułamek sekundy - aby wzbudzic pompe i potem tez czy odpala dobrze czy kiepsko. jak dobrze to moze pompa wolno dobija cisnienie i tą " chwile" to trwa
YoungEnduras
Wysłany: Nie 19:20, 29 Kwi 2018
Temat postu:
Podłączam się do pytania, zimny pali od strzała, jak zgaśnie to od razu mogę ponownie odpalić ale jak postoi z minutę dwie to już muszę ze ssaniem go palić i dosyć długo kręcić. Podobno może to zależeć od rozregulowanych zaworów???
mazi-1986
Wysłany: Nie 18:38, 29 Kwi 2018
Temat postu: 450 2014, ciężko odpala po lekkim przestygnięciu.
Yoo, mam upierdliwy problem. Otòż motocykl jak jest zimny pali od strzała, jak zgaśnie i odpalam o razu to ròwnież, ale jak staniemy i minie kilka minut, to już grymasi. Trzeba kręcić dość długo, żeby załapał, a czasami odpala dopiero za drugim naciśnięciem startera..
Ktoś wie o co chodzi?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin