Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 19:02, 27 Mar 2018
Temat postu:
pisz na pw postaram sie o lepsza cene
Bodzio4351
Wysłany: Wto 17:46, 27 Mar 2018
Temat postu:
Problem rozwiązany, okazało się żę czujnik tps padł :/ i trzeba kupić nowy 350 zł :/
henio12323
Wysłany: Wto 17:37, 27 Mar 2018
Temat postu:
to wtyczka od temperatury płynu - moze miec jakies błędne odczyty - generalnie moduł na pdostawie parametrów z czujników dobiera skład mieszanki - jak odpiety przewód to moze widziec że jest np zimny albo przegrzany - i wzbogaca albo zubaża dawke -- ale czy to moze powodowac problem ? ciezko powiedziec. ale jak masz podejrzenia to warto sprawdzic
Bodzio4351
Wysłany: Wto 15:33, 27 Mar 2018
Temat postu:
A mój zaufany mechanik teraz przenosi cały warsztat i nie ma czasu, a przez święta chce potrenować i nie wiem co robić :/
Jeszcze zastanawiam się czy ta wtyczka co jest koło świecy, w niej jeden kabelek jest taki że druty w nim było widać i zaizolowałem go, ale na tym chodzil, możliwe jest że sie może uksuł i nie będzie bez tego chodził ??
Bodzio4351
Wysłany: Wto 15:24, 27 Mar 2018
Temat postu:
Wiem o co chodzi, tylko nie mam narzędzi do tego, spróbuje jedynie przeczyścić ale nw czy coś to da
henio12323
Wysłany: Wto 7:51, 27 Mar 2018
Temat postu:
czujnik masz przy przepustnicy - mierzysz odpowiednie opory na wtyczce - w ksiazce serwisowej masz podane wartosci.
jak nadal nie wiesz o co chodzi to zlec to komus
Bodzio4351
Wysłany: Wto 7:26, 27 Mar 2018
Temat postu:
Dławi sie, mam serwisówke ale szczerze mówiąc nie wiem jak tego TPS ustawic, myślałem że coś zepsułem przy składaniu bo ramę malowalem, ale jak złożyłem to odpalił bez problemu i chodził byłem na 3/4 wyjazdach także no nw może ten czujnik
henio12323
Wysłany: Pon 18:50, 26 Mar 2018
Temat postu:
a jak na wyzszych obrotach ? pracuje czy sie dławi - wtrysk ciezko diagnozowac, widziałem wtryski które super rozpypały a w motocykl chodził kiepsko - wymiana wtrysku i jak reka odjał - moze masz znajomego z takim moto - warto wtrysk podmienic i sprawdzic,
to samo z pompą paliwa - tez moze dawac problemy np niskim cisnieniem,
tps w zasadzie tez - chociaz sam z siebie nagle nie powinien sie przestawic zobacz cyz nie jest poluzowany
ustawiasz go zgodnie z ksiązką serwisową
Bodzio4351
Wysłany: Pon 18:27, 26 Mar 2018
Temat postu: ktm sxf 250 2012
Witam, mam problem z moim ktm, mianowicie gdy byłem w terenie zaczął coś nie równo chodzić i tak jakby go zalewało, potem zaczął przerywać, wydawało mi sie że może za mało jest paliwa to pojechałem do domu, dzisiaj zatankowałem do pełna i dalej to samo, pali bardzo dobrze ale tak jakby nie miał wolnych obrotów i wgl nie chodzi ciągle przerywa. sprawdziłem elektryke wszystko okej, świeca ma z 5 mtg ale dla pewności jutro wymienie, wtrysk jakieś 10 mtg temu został wyczyszczony, rozpylał bardzo dobrze, już więcej nie wiem co może być :/ Znajomy mi mówi że może być to czujnik przepustnicy, ale nw jak to sprawdzić.
Moge wysłać filmik przez facebook'a bo tutaj nie widze takiej opcji, bardzo prosze o pomoc.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin