Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 21:25, 03 Mar 2018
Temat postu:
w robocie na codzien uzywam dota 5.1 albo 3/4 i roznic w odpowietrzaniu nie widze
ale widze że czasami losowe przypadki grają role, np ostatnio kumpel przelał pół butelki i nadal zapowietrzone - doradziłem mu żeby skręcił kierownicą w lewo - nawet nie musiał odpowietrzać, pare pęcherzyków poszło od razu po przekręceniu kiery i hamulec 100% skuteczny... wiec czesto to kwestia podejscia do tematu, żeby odpowietrzyć trzeba poczuc sie jak pęcherzyk powietrza
pomyslec gdzie moze zostac, i jak go wygonic
Jesien
Wysłany: Sob 20:56, 03 Mar 2018
Temat postu:
Panowie spróbujcie tez na innym płynie, miałem przypadek ze na motulu 4.1 miałem tragiczne problemy z odpowietrzeniem, po próbie odpowietrzania na jakimś zwykłym Maxgear poszło od razu i działało jak złoto.
henio12323
Wysłany: Sob 19:44, 03 Mar 2018
Temat postu:
uzywałem tych zaworów, i nie bardz rozumiem po jaki grzyb one sa
przeciez wystarczy kluczem luzowac i dokręcac - i masz ten sam efekt, a zostaje spora sumka w kieszeni, to to jeszcze pół biedy bo kto bogatemu zabroni ;D ale te zaworki bywaja ze 3X dłuzsze niz oryginalne, bardzo łatwo je uszkodzic, wiec ja tego nie polecam
co do problemu - pytasz nas czy cieknie odpowietrznikiem ? a skąd mamy wiedziec
przeciez to twoje moto i chyba widzisz, jak klamka sie robi miekka to nie poszło pół kropelki płynu tylko solidniejsza ilość, wiec było by widac czy gdzies leci, przewód to samo - jakby gdzies puscił to by było widać.
moze byc i pompa, trzeba by rozebrac obejrzec, powierzchnie cylinderka - jak gumki, czasem łatwo przy wkładaniu pompki je uszkodzic.
co do hamulców - te nissiny maja głównie wrazenie twardej klamki, chyba dlatego ze sa tam wieksze tłoczki ? ogólnie w japoncach te klamki sa twarde ale przez to słaba jest modulacja hamulca, ktm ma zawsze miekko, i fajnie czuc ten hebel.
e46
Wysłany: Sob 18:56, 03 Mar 2018
Temat postu:
KristofSX napisał:
też walczylem u siebie z przednim heblem i dalej jest trochę kapciowaty,
tutaj gość montuje fajne zawory do odpowietrzania
https://www.youtube.com/watch?v=xInHYPsTXz8
chyba zamówię
Ja mam samochodową maszynkę podciśnieniową do odpowietrzania, działa jak złoto
KristofSX
Wysłany: Sob 17:55, 03 Mar 2018
Temat postu:
też walczylem u siebie z przednim heblem i dalej jest trochę kapciowaty,
tutaj gość montuje fajne zawory do odpowietrzania
https://www.youtube.com/watch?v=xInHYPsTXz8
chyba zamówię
picolo
Wysłany: Sob 17:27, 03 Mar 2018
Temat postu: Hamulec pryd EXC 350
Mam problem z hamulcem przód po staniu był dziwnie miękki przy pierwszym naciśnięciu, kupiłem zestaw naprawczy pompy, wymiana, problemy z odpowietrzeniem, pomimo wtłaczania od dołu (na dobrze ułożonym przewodzie) nie szło tego odpowietrzyć. Pompowanie na zmiane z wtłaczaniem strzykawką od dołu dało wkońcu jakiś efekt ale po 15 min hamulec znów zrobił sie miękki, a teraz jak patrze wogóle go nie ma już.
Pompa padła? W zacisku okolice tłoczków suche, może puszczać odpowietrznik? Przewód w stalowym oplocie chyba by se tak nie pękł, przynajmniej ja nic tasm nie widze. Jak to zdiagnozować bo teraz już nie wiem nawet czy pompe kołować czy co.
Można lączyć pompe nissin z bety z resztą brembo bo mam opcje kupić taką, a kiedyś miałem bete i w mojej opini ma lepszy hamulec przód od kata (tylny lepszy w kacie jakby co), taka pompa nissin mogła by coś zdziałać jeśli da się ją wogóle podłączyć?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin