Autor |
Wiadomość |
rrolek |
Wysłany: Wto 22:00, 13 Lut 2018 Temat postu: |
|
Witka
Może ta beciakowa to moja. Prowadnice zaworów ssących?
Reszta silnika bardzo podobna w zakresie rozwiązań do kateemowych. I tych starszych z rfs i tych nowszych. Przypadek? Wątpie.
Piszesz Babel że 50stka. Ja 55 i ciągle mnie to bawi. Nie daj się, kombinuj, lataj. Replaya nie bedzie.
Pozdr
rr |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:47, 13 Lut 2018 Temat postu: |
|
nowsze to inna konstrukcja swoja betowa
chociaz akurat mam dwie głowice w naprawie od 350tek beta i ktm, i mega podobne tzn są lustrzanym odbiciem siebie, ale duzo detali podobnych - ale moze to tez troche wynikać z mozliwosci technologicznych |
|
|
babel |
Wysłany: Wto 19:39, 13 Lut 2018 Temat postu: |
|
rrolek napisał: | Witam
Tylko 350 i czasami w górach trzeba pomóc sprzęgłem. Ale mają też fajne 390 lub nieco starsze gaźnikowe 400/450/480. dasz głowę że po 218 mth tłok ciągle mieści się w luzie montażowym podawanym przez producenta?
Pozdr
rr |
A Beta to silnik ma od czego czy swój własny -starsze miały RFS a nowsze to też KTM ? |
|
|
mazi-1986 |
Wysłany: Wto 19:30, 13 Lut 2018 Temat postu: |
|
Moim zdaniem powinieneś celować w 500cc lub 450cc, oczywiście tylko na wtrysku i nie ma najmniejszego sensu porównywać do starszych modeli w tej klasie, bo to inne moto. Ja mam 450 i jestem zadowolony, pięknie i liniowa oddaje moc, pancerny silnik, który zapewni przy amatorskiej jeździe stosunkowo niskie koszta, teren który masz u siebie, na pewno nie ograniczy możliwości tego motocykla. Ja swoim jeżdżę po lesie, superenduro oczywiście amatorka i nikt mi nie wmówi że za ciężki, za mało poręczny. |
|
|
rrolek |
Wysłany: Wto 15:25, 13 Lut 2018 Temat postu: |
|
Witam
babel napisał: | .....w Italii ładnego Freeride tylko 350 można by kupić ok 3300 -3500 euro - a jego to bym rozłożył i do osobówki wsadził i przywiózł... |
Tak właśnie przywiozłem swojego Beciaka. Tylko 350 i czasami w górach trzeba pomóc sprzęgłem. Ale mają też fajne 390 lub nieco starsze gaźnikowe 400/450/480. dasz głowę że po 218 mth tłok ciągle mieści się w luzie montażowym podawanym przez producenta?
Pozdr
rr |
|
|
babel |
Wysłany: Wto 9:39, 13 Lut 2018 Temat postu: |
|
hehehe - już mnie nie dołuj - wystarczy że moje dzieciaki się śmieją - i pytają to jak w łykend na moto polatać idziesz....a sprzedałeś buhahaha |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Wto 8:59, 13 Lut 2018 Temat postu: |
|
babel napisał: | rrolek napisał: | Witam
FR czy 300 w 2 paku na Mazowszu?
Dla mnie dziwne ale się pewnie nie znam.
Jak exc400 ci się znudzil to kup np nowszy model kata albo jakiś inny 4T do lojenia. Z niższych siodeł może GasGas, Beta, Shercco? Względnie zabytek typu XR250, DR350.
Pozdr
rr |
Znudził nie znudził - po dwóch dniach patrzenia na portale utwierdzam się że chyba bez sensu go było sprzedawać - ale trudno - niech się cieszy nowy właściciel.
Może znajomy mi załatwi rundkę Freeridem - będę widział czy to ok.
Patrzyłem w Italii ładnego Freeride tylko 350 można by kupić ok 3300 -3500 euro - a jego to bym rozłożył i do osobówki wsadził i przywiózł.
XR 400 ma Tomek z FAT - ładna - ale myślę po Kajtku to byłoby rozczarowanie - może podjadę popatrzę na nią .
Myślałem też trochę coś pod lekką turystykę szutrową - np wr250r a moze po bandzie kupić jakieś exc500 (tylko tu budżet trochę cienki)
Sam nie wiem czego chce tak na 100%
Kompletnie bez ciśnienia chce do tego podejść - a z drugiej strony to najwyżej sprzedam jak mi nie podpasuje . |
Widze ze stanąłes na rozdrożu i nei wiesz ktrora sciezka masz podążyć
szczerze to 400 ja bym chciał miec bardziej od 500 swojej i chetnie bym sie wymienił nawet. bedzie ci brakować tego momentu z dołu jak kupisz dwusowa czy tego freerida nawet |
|
|
babel |
Wysłany: Pon 23:00, 12 Lut 2018 Temat postu: |
|
rrolek napisał: | Witam
FR czy 300 w 2 paku na Mazowszu?
Dla mnie dziwne ale się pewnie nie znam.
Jak exc400 ci się znudzil to kup np nowszy model kata albo jakiś inny 4T do lojenia. Z niższych siodeł może GasGas, Beta, Shercco? Względnie zabytek typu XR250, DR350.
Pozdr
rr |
Znudził nie znudził - po dwóch dniach patrzenia na portale utwierdzam się że chyba bez sensu go było sprzedawać - ale trudno - niech się cieszy nowy właściciel.
Może znajomy mi załatwi rundkę Freeridem - będę widział czy to ok.
Patrzyłem w Italii ładnego Freeride tylko 350 można by kupić ok 3300 -3500 euro - a jego to bym rozłożył i do osobówki wsadził i przywiózł.
XR 400 ma Tomek z FAT - ładna - ale myślę po Kajtku to byłoby rozczarowanie - może podjadę popatrzę na nią .
Myślałem też trochę coś pod lekką turystykę szutrową - np wr250r a moze po bandzie kupić jakieś exc500 (tylko tu budżet trochę cienki)
Sam nie wiem czego chce tak na 100%
Kompletnie bez ciśnienia chce do tego podejść - a z drugiej strony to najwyżej sprzedam jak mi nie podpasuje . |
|
|
rrolek |
Wysłany: Pon 20:01, 12 Lut 2018 Temat postu: |
|
Witam
FR czy 300 w 2 paku na Mazowszu?
Dla mnie dziwne ale się pewnie nie znam.
Jak exc400 ci się znudzil to kup np nowszy model kata albo jakiś inny 4T do lojenia. Z niższych siodeł może GasGas, Beta, Shercco? Względnie zabytek typu XR250, DR350.
Pozdr
rr |
|
|
motif |
|
|
babel |
Wysłany: Pon 10:51, 12 Lut 2018 Temat postu: |
|
Z tą nadwagą może przesadziłem - 73 kg
Gabarytami to byłby ideał - jednak ten trialowy rodowód... - dlatego przymierzyłbym się
Chodzi mi właśnie o lekkie endurzenie jak Twój kumpel
Trochę się zastanawiam po co sprzedałem exc - ale klamka zapadła |
|
|
Pajka |
Wysłany: Pon 10:11, 12 Lut 2018 Temat postu: |
|
Popatrz na Bete 300 RR, z tego co wiem,.siodlo ma nizej niz KTM.
Ja pierwszego KTMa bralem ze wzgledu na niskie siodlo (wedlug serwisowki 925 mm, moto z 2001), teraz mam 2012, wedlug serwisowki chyba wysokosc 965 ale jakos specjalnie nie czuje roznicy. Zawsze mozna podciac kanape jakies 2 cm i masz nizej.
Miałem przyjnośc przejechać sie na freeride 250, moto lekkie jak rower, ale srednio je widzę na płaskich terenach, do tego rider około 90 kg, może mieć kacik ciężko.
Kumpel w sumie kupil je do lajtowego endurzenia po lesnych sciezkach, problemy z barkiem i padlo na freeride, lekki i poreczny, nie meczy jazda na nim. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 9:55, 12 Lut 2018 Temat postu: |
|
przy nadwadze takie moto dobrze nie jeździ - zawias kicha chyba ze sie poprzerabia
a ze wzrostem moze troche lepiej ale też nie sa takie niskie.
co do latania po płaskim - masakra troche, ten sprzet jest mega wolny, zawias i hamulce nie wyrbiaja przy szybszych predkosciach im trudniej tym ten sprzet sie zaczyna bardziej spiosywac |
|
|
babel |
Wysłany: Pon 9:18, 12 Lut 2018 Temat postu: |
|
No właśnie wzrost - to coś co boli - do tego wiek/nadwaga i brak kondycji.
Huską 300 (chyba model 2015)trochę jeździłem - zajebisty motocykl ale wg mnie większy znacznie od rfs.
Podobał mi się też exc350.
Z tym że mając prawie 50 na karku i 20 kg nadwagi - chciałbym coś małego/lekkiego.
Budżet też nie chcę szaleć nie wiadomo ile .
Rozważam też exc w dwupaku - ale w pierwszej kolejności chciałbym przymierzyć się do freeride.
Rozważam też coś takiego jak Scorpa T-Ride ( ale to z silniem wr - ki - wiec nie to forum ) a i prawie niedostępny w PL
Jak również tą Betę Xtriner - ale to już mocno poza budżetem |
|
|
PiterBaja |
Wysłany: Pon 8:48, 12 Lut 2018 Temat postu: Re: Czas zmiany - może freeride |
|
babel napisał: | Po prawie 6 latach super przygody z moim exc 400 od soboty Kajtek ma nowego właściciela a ja pusty garaż .
W sumie to teraz się zastanawiam po co to zrobiłem - ale klamka zapadła
Tylko co dalej - tak sobie myślę nad czymś troszeczkę mniejszym - mam 164 cm wzrostu .
Oglądałem ogłoszenia i może Freeride byłby dobra opcją.
Tylko czy to dobry wybór do jazdy po naszych płaskich terenach - nie wiem
Pytanie czy gdzieś w okolicach Wa-wy można się gdzieś przymierzyć do freerida - może jakaś rundka testowa. |
mowisz ze płasko? wiec nie ma sensu wydaje mi sie kopowac takiej maszyny. Nie bedziesz czerprał przyjemnosci z jazdy taka maszyna. Takie jest moje zdanie.
Jezeli koniecznie chcesz cos lekkiego to najlepsza alternatywa bedzie 300 2t. bedziesz mogł przycisnac nieco, a tez cie bardzo nie zmeczy
Co do wysokosci RIDERA to fakt jest dyskonfort ale to kwestia fdobory sprezyny, przyciecia siedziska. wszystko da sie zrobic jezeli wzrost jest problemem |
|
|