Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zamixujpl
Wysłany: Wto 0:27, 06 Lut 2018
Temat postu:
Poprzednio była dosyć okopcona, teraz nie sprawdzałem.
DolnyEXC
Wysłany: Wto 0:05, 06 Lut 2018
Temat postu:
Może, jaki kolor ma świeca?
zamixujpl
Wysłany: Pon 23:43, 05 Lut 2018
Temat postu:
Dziś przyjrzałem się trochę maszynie i wydaje mi się, że za mocno dokręciłem króciec ssący i uszczelka pękła, może dostawać się tam powietrze i być przyczyną wzrastających obrotów ?
zamixujpl
Wysłany: Pon 9:17, 05 Lut 2018
Temat postu:
Słychać metaliczne odgłosy
Co to oznacza ?
Kajtek DBL
Wysłany: Nie 23:34, 04 Lut 2018
Temat postu:
Za dużo powietrza, rozbiega ci się silnik. Pewnie masz tak ubogo jak nie wiem co. A słychać jakies metaliczne wybuchu w cylindrze ?
zamixujpl
Wysłany: Nie 22:24, 04 Lut 2018
Temat postu:
Jutro posprawdzam czy nie ma nigdzie uszkodzenia na tej gumie.
henio12323
Wysłany: Nie 21:28, 04 Lut 2018
Temat postu:
dolotu, w zasadzie to krócca ssącego ( miedzy gaxnikiem a silnikiem )
jak ma za duzo powietrza to bedzie wchodził na obroty
a moze byc tez opcja że paliwo nie dochodzi do gaxnika, i na oparach ma wyzsze obroty
( swoja drogą kiedys tak jak mierzyłem v-max motorynki swojej to zakręcałem kranik, i jak sie konczyło paliwo to lepiej rozpylone opary dodawały kopa
)
zamixujpl
Wysłany: Nie 21:17, 04 Lut 2018
Temat postu:
Nieszczelności np czego ?
Nieraz jak np zakręcę wężyk paliwa i go odpale i zużyje paliwo to co jest w przewodach to też się wkręca na wysokie obroty, powietrza dostaje ale paliwa już nie. Może tu też jest coś z tym ,że powietrza dostaje za dużo i wariuje.
henio12323
Wysłany: Nie 21:12, 04 Lut 2018
Temat postu:
to skoro linka odbija, a guzik dziala to masz samozapłon i jakas pewnie nieszczelnosc innej opcji nie ma
zamixujpl
Wysłany: Nie 21:03, 04 Lut 2018
Temat postu:
henio12323 napisał:
jak guzik nie zadzialal to albo cos nie łączy - albo jak kolega wyzej mówi - jakis samo zapłon nastapił,. chociaz na gaz powinien reagowac - moze linka postrzeąpiona i nie wraca, brudny rolgaz, albo cos nie tak przy przepustnicy.
także ja bym na pewno sprawdzic ten układ - rozebrał rolgaz, poczyscił, nasmarowal,m sprawdził linke mozna też ją nasmarowac, potem przepustnice, i kolor swiecy jak to tam wyglada - to pewnie wszystko by wykluczyło problem
Nic z tych rzeczy, dopiero co złożyłem motocykl rolgaz był nasmarowany, linka spreyowana smarem,gaźnik wyczyszczony, świeca nowa aczkolwiek docieram go więc dosyć bogata mieszanka 140 ml na 5 l paliwa więc paliwa może nie przepalać, zasmolony wydech.
henio12323
Wysłany: Nie 20:56, 04 Lut 2018
Temat postu:
jak guzik nie zadzialal to albo cos nie łączy - albo jak kolega wyzej mówi - jakis samo zapłon nastapił,. chociaz na gaz powinien reagowac - moze linka postrzeąpiona i nie wraca, brudny rolgaz, albo cos nie tak przy przepustnicy.
także ja bym na pewno sprawdzic ten układ - rozebrał rolgaz, poczyscił, nasmarowal,m sprawdził linke mozna też ją nasmarowac, potem przepustnice, i kolor swiecy jak to tam wyglada - to pewnie wszystko by wykluczyło problem
zamixujpl
Wysłany: Nie 20:54, 04 Lut 2018
Temat postu:
Sorry zapomniałem napisać 2t 125 ktm lc2.
żółf
Wysłany: Nie 20:48, 04 Lut 2018
Temat postu:
Dobrze byłoby gdybyś napisał co to za moto.
Obstawiam, że 2t. Niestety są to oznaki przegrzania i samozapłonu.
Jeżeli miałbym obstawiać w tej ruletce to stawiałbym, że cylinder wysyłałeś do stulejmana
zamixujpl
Wysłany: Nie 20:33, 04 Lut 2018
Temat postu: Motor sam dodaje gazu
Witam, zrobiłem szlif i zamontowałem nowy tłok , docieram motor wyjeździłem dopiero niecały bak paliwa. Dziś miałem 2 razy taką sytuacje, że motor sam dodawał gazu , wrzuciłem na luzz i silnik pracował jak na full manetce mimo że nie była wg odkręcona. Drugim razem jak miałem taką sytuacje to nawet przyciskiem od gaszenia nie mogłem go zgasić, musiałem wrzucić bieg i na wcisnitętym hamulcu sam zgasł, odczekałem z 5 min i go odpaliłem i w miare normalnie działał ( na jałowym biegu dosyć spore obroty miał ale jeszcze w normie) Jakie mogą być tego przyczyny ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin