| Autor | 
		Wiadomość | 
	
	
		| henio12323 | 
		
			
				 Wysłany: Nie 19:07, 09 Cze 2019    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| w niewłasciwym miejscu, pomierz stator zgodnie z instrukcja moze tam cos wyjdzie | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| toivias | 
		
			
				 Wysłany: Nie 11:43, 09 Cze 2019    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Pomożecie zdiagnozować powód braku iskry   ?
 Dojeżdżając do świateł, schodząc z obrotów, moto zgasło i od tego czasu nie chce odpalić.
 Przełącznik do gaszenia jest ok.
 Nowa cewka (oryginalna) + nowa świeczka, a iskry dalej nie ma.
 
 Czy jak by ścięło klin z magneta, to iskry by w ogóle nie było, czy byłaby ale tylko w niewłaściwym momencie?
 
 Najgorsza opcja to pewnie CDI? | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| toivias | 
		
			
				 Wysłany: Nie 20:24, 24 Mar 2019    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Dobra, trochę mnie tu nie było...
 Aktualnie moto odpalone, w tygodniu pierwsza zmiana oleju po 2mth na docierkę.
 Kupiłem wahacz z SMRa 560, który w ciągu sezonu zostanie zregenerowany i wleci do moto w późniejszym czasie.
 Na zdjęciu poniżej nie ma jeszcze nowego pokrowca siedzenia, sliderów osiek i płyty pod silnik.
 Opony kartofle na potrzeby przeglądu... w tygodniu będę chciał zarejestrować moto.
     | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| toivias | 
		
			
				 Wysłany: Nie 11:56, 03 Cze 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				94 ogniwa po skróceniu są cacy   | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| henio12323 | 
		
			
				 Wysłany: Pią 6:06, 01 Cze 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| np 5100 10w50 tak na prawde nie ma to wiekszego znaczenia co wlejesz | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| toivias | 
		
			
				 Wysłany: Pią 6:05, 01 Cze 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| P.S. Jaką lepkość oliwy zalać na docieranie? | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| toivias | 
		
			
				 Wysłany: Pią 6:02, 01 Cze 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | henio12323 napisał: | 	 		  | były 2 wersje łancuszków 96 albo 94 ogniwa do SX jak kojarze, dziwnie ze u ciebie idzie mniej ogniw - ale jest to mozliwe - przypatrz sie jak przykręcic slizg łancucha - bo jeden ma mozliwe dwa otwory i jak jest SX to sie na tą dolna przykręca opcje | 	  
 Też nad tym ślizgowe myślałem ale nie ma opcji żeby go przymocować do tego drugiego otworu. 
 Łańcuszek mam 96 ogniw, skrócę do 94 i sprawdzę. | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| henio12323 | 
		
			
				 Wysłany: Czw 21:05, 31 Maj 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| były 2 wersje łancuszków 96 albo 94 ogniwa do SX jak kojarze, dziwnie ze u ciebie idzie mniej ogniw - ale jest to mozliwe - przypatrz sie jak przykręcic slizg łancucha - bo jeden ma mozliwe dwa otwory i jak jest SX to sie na tą dolna przykręca opcje | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| toivias | 
		
			
				 Wysłany: Czw 19:38, 31 Maj 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Silnik powoli składam, w zasadzie już jestem na finiszu.
 Mam pytanie co do długości łańcuszka rozrządu... kupiłem Iwis'a 96 ogniw i jest zdecydowanie za długi   
 Wał zablokowany w GMP, wałek odpowiednio ustawiony, napinacz trzymany ręką i jest luz jak na zdjęciu poniżej.
 Na kolejnym porównanie starego łańcuszka z nowym (w nowym już założona zapinka do zdjęcia).
 Skrócę chyba po prostu o jedno ogniwo i przymierzę?
 
 Co do reszty, gaźnik poskładany na fabrycznych rozmiarach dysz, wyczyszczony itd.
 Głowica z nowymi prowadnicami i nowymi zaworami tytanowymi prox + planowanie i obróbka gniazd + naprawa 3 gwintów.
 
 No i na ten moment silnik wygląda jak na zdjęciu... zastanawiam się jeszcze czy sprzęgło będzie ok. Wcześniej ktoś pomieszał kolejność przekładek grubych z cienkimi, teraz poskładałem według serwisówki - mogą być z tego powodu jakieś problemy?
                     | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| henio12323 | 
		
			
				 Wysłany: Pon 7:46, 23 Kwi 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| tak | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| toivias | 
		
			
				 Wysłany: Nie 19:56, 22 Kwi 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Panowie, luzy na czopie wału są w serwisówce, a co z luzami na sworzniu tłoka?
 Pytam, bo założyłem nowy tłok i ma dosyć duży luz na boki. Tak powinno być? | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| henio12323 | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		| toivias | 
		
			
				 Wysłany: Pon 12:37, 02 Kwi 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | henio12323 napisał: | 	 		  ciezko okreslic dla tulei bo takie rozwiazanie nie wychodziło fabrycznie. 
 najlepiej ustawic je tak jak w serwisówce. 
 
 3 czesciowy masz w zamienniku - w instrukcji obsługi - karteczce wrzuconej do tłoka  masz na schemacie jak je porozkładać | 	  
 
 Nie doprecyzowałem, mam cały nowy cylinder, nie tuleję. Skrót myślowy.
 
 Czy masz może fotkę tej instrukcji? Nie miałem nic takiego w opakowaniu z tłokiem :/ | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| henio12323 | 
		
			
				 Wysłany: Pon 12:34, 02 Kwi 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				ciezko okreslic dla tulei bo takie rozwiazanie nie wychodziło fabrycznie. 
 najlepiej ustawic je tak jak w serwisówce. 
 
 3 czesciowy masz w zamienniku - w instrukcji obsługi - karteczce wrzuconej do tłoka  masz na schemacie jak je porozkładać | 
			 
		  | 
	
	
		  | 
	
	
		| toivias | 
		
			
				 Wysłany: Pon 12:01, 02 Kwi 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Dobra Panowie, to jeszcze jedno pytanie, maksymalną dopuszczalną przerwę na zamku pierścieni znam.
 Jaką najlepiej zrobić na starcie przy nowym tłoku i nowej tulei dla pierścienia zgarniającego, a jaką dla kompresyjnego?
 Sitko, tak jak mówił Henio, pasuje tylko w jedną stronę ale da się założyć źle   Muszę zamówić nowe, bo aż je pofalowało hehe.
 
 Kolejny temat, zamki względem siebie na pierścieniach - kompresyjnego skierowany w tył silnika, a zgarniającego obrócony o 90 stopni względem kompresyjnego jak w serwisówce?
 
 Pierścień zgarniający, ten 3 częsciowy, wszystkie trzy elementy mają mieć zamek w jednym miejscu, czy tutaj też to ma być "poprzesuwane" względem siebie? | 
			 
		  | 
	
	
		  |