Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wójo
Wysłany: Pią 9:38, 09 Mar 2012
Temat postu:
spoko mozna ten system stosowac ale nalezy puzniej skontrolowac luz szczelinomierzem, co do wyklepanych koncówek to nalezy je wymienic jezeli maja juz spore odkształcenia.
pawcios
Wysłany: Czw 23:59, 08 Mar 2012
Temat postu:
heh..akurat szczelinomierzem posługiwać sie umiem:) chodzi mi o to że śruba od regulacji najbardziej jest wygnieciona w miejscu w którym zaznaczyłem na zdjeciu nie na całej powierzchni tej główki...a listek szczelinomierza jest ciut szerszy:D
Uploaded with
ImageShack.us
mimo wszystko już sprawdzałem i 0,10 mm na listku to idealnie na 1/6 obrotu wykręcona śrubka:)
prosty sposób podzielić sobie nakrętke kontrującą po przekątnych (sześciokąt) dokręcić lekko do oporu śrubkę, ustawić nakrętke aby jedna z przekątnych pokrywała sie z śrubokrętem i wykęcić o 1/6 obrotu, czyli o jedną przekątną
pozdro
wójo
Wysłany: Czw 17:55, 08 Mar 2012
Temat postu:
to jest ustawianie na oko lub na tak zwana pałe...
zawsze trzeba korzystac ze szczelinomierza tylko nawet jak ktos z niego korzysta to nie jest powiedziane ze zostanie to dobrze zrobione, trzeba miec w tym wprawe i wyczucie a zwłaszcza w ktm gdzie dostep jest hujowaty.
Ja zawsze reguluje na wyczucie ale pusniej kontroluje jak sie przesuwa listek szczelinomierza, jak za luzno to ponownie zaciesniam na wyczucie, znowu sprawdzam i jak jest ok to fajnie jak nie to znowu z wyczuciem delikatnie luzuje albo zaciesniam.
poprostu trzema dojsc do wprawy i ZAWSZE kontrolowac szczelinomierzem.
pawcios
Wysłany: Czw 11:20, 08 Mar 2012
Temat postu: Nurtujące pytanie do posiadaczy 400/450/525
czy zdarzyło sie komuś wyregulować zawory i po odpaleni silnika kicha?zawory klepią...
Panowie ciekawi mnie czy którys z was reguluje zawory metodą na wykręcenie 1/6 obrotu?
ja osobiście zawsze tak ustawiam i jest to szybka regulacja...zauważyłem,że trzonek zaworu jest ciut mniejszy średnicą niż ruchoma główka śruby do regulacji luzu...no i z czasem eksploatacji główka ta jakby sie "wyklepuje" i odgniata. Po wsunięciu szczelinomierza nigdy nie wiadomo z jaką siłą dokręcić śrubke regulacji,żeby było git...
reguluje tą metodą już jakiś czas i nigdy nie było problemu z klepaniem,czy z cięzkim odpalaniem
mam nadzieje,że nie zostane zlinczowany za sianie herezji
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin