Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 7:21, 14 Paź 2017
Temat postu:
kazdy 4T na wytrysku paliwa ma kostke własnie od wyboru map, fabrycznie jak nie masz kołowrotka z róznymi opcjami, to masz wpiętą kostke fabryczną, ( to jest po prostu druga strona konektora wpięta - biała wtyczka)
ja mam takie konektorki o róznych parametrach, generalnie to mamy te najbardziej hard, bardziej hard niż przy tych kołowrotkach, ale moge tez mieć jakaś słabsza, wiecej info PW
Czołgu
Wysłany: Sob 3:59, 14 Paź 2017
Temat postu:
Fourier napisał:
Może "coś" nie działało?
Żeby nie pierdolić o gwiazdach:
Tutaj jest wykres tego, co możemy osiągnąć w 350 EXC-F kupując tuningowy programator map Roteg za 630 euro (bez guziczka o którym tu piszemy).
Jak pisze producent na swojej stronie jest on "with parameters that are far more extensive than those found in any factory setting tools". Na nasze "ma parametry daleko szersze niż te które można znaleźć w ustawieniach fabrycznych". Firma "znacznie" poprawia to co można osiągnąć montując sam przełącznik z powerpartsa za 100 euro i zmieniając cyferki na bębenku pod siedzeniem.
Na wykresie widać że przy 8400 RPM mamy największe zmiany mocy.
STD - 40,43
Map1 (mocniejsza) - 41,73
Map2 (słabsza) - 38,60
Procentowo nam to daje
w najbardziej odczuwalnym zakresie
:
Map1 +3,2%
Map2 -4,5%
I to pewnie są różnice odczuwalne w jakiś sposób. Czy jest to komuś potrzebne? Mnie na pewno nie. Oczywiście, pamiętamy że do d
yspozycji na kierownicy mamy STD i wybraną mapę, a nie różnicę mocy między MAP1 i Map2.
Ale jeszcze raz podkreślę. To nie jest to co oferuje seryjnie KTM tylko "daleko szersze". Obawiam się że jest to max co można wyciągnąć z jednocylindrowego silnika 350 bez turbiny.
Nie ma wykresu tych map które są seryjnie. Ale skoro te są "daleko szersze" to ile możemy mieć z seryjnych ustawień ? +2% i -2.5%
w najbardziej odczuwalnym zakresie
? W każdym innym zmiany będą jeszcze mniejsze. Patrząc na ten wykres pewnie będzie to rzędu 1.5%. Jak ktoś jest w stanie stwierdzić że ma motocykl mocniejszy albo słabszy o 1-2% to chyba tylko po tym że ma guziczek na kierownicy i mu się włączył efekt placebo
krzysiek919
Wysłany: Sob 1:18, 14 Paź 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
jakbys chciał mam dostępne tuningowe wkładki - zamiast tego bębenka wpinasz końcówke ode mnie i masz mape najbardziej hard
rozwiń ta wypowiedz bardziej jak byś mógł co to za końcówki
krzysiek919
Wysłany: Sob 1:18, 14 Paź 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
jakbys chciał mam dostępne tuningowe wkładki - zamiast tego bębenka wpinasz końcówke ode mnie i masz mape najbardziej hard
rozwiń ta wypowiedz bardziej jak byś mógł co to za końcówki
Fourier
Wysłany: Pią 22:06, 13 Paź 2017
Temat postu:
To ja nie wiem co Wy macie za moto
Czołgu
Wysłany: Pią 19:41, 13 Paź 2017
Temat postu:
Z pewnością. i u kilku znajomych też
Fourier
Wysłany: Pią 19:35, 13 Paź 2017
Temat postu:
Może "coś" nie działało?
Czołgu
Wysłany: Pią 17:12, 13 Paź 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
trzeba być dobrym riderem zeby wyczuć różnice
No oczywiście. 17 lat na czterosówach po górach to za mało. Różnicę w oponach, zestawach napędowych, wydechach, zawieszeniu to tak, ale na mapy zapłonu to cieńki bolek jestem, w końcu taki przełącznik miałem tylko 2 lata...
henio12323
Wysłany: Pią 16:56, 13 Paź 2017
Temat postu:
trzeba być dobrym riderem zeby wyczuć różnice
pajka - tak to jest akcesorium, jak chcesz moge ci sprzedać taką wkładke SOFT jc PW
Czołgu
Wysłany: Pią 15:33, 13 Paź 2017
Temat postu:
W/g mnie to zawracanie dupy. Miałem w swojej 350, sprzedałem, bo w/g mnie nie było żadnej różnicy między zaprogramowanymi mapami.
Pajka
Wysłany: Pią 13:03, 13 Paź 2017
Temat postu:
Trochę z innej beczki, czy te przełączniki pod kanapą były jako opcja? U mnie nie ma a fajnie by było mieć możliwość zmiany mapy...u mnie w drugą stronę, na softa 😀
henio12323
Wysłany: Pią 8:07, 13 Paź 2017
Temat postu:
jakbys chciał mam dostępne tuningowe wkładki - zamiast tego bębenka wpinasz końcówke ode mnie i masz mape najbardziej hard
Fat
Wysłany: Pią 7:35, 13 Paź 2017
Temat postu:
W przełączniku na kierownicy pozycja 1 to standard, pozycja 2 to to, co ustawisz pod siedzeniem.
JaMATO23
Wysłany: Czw 20:52, 12 Paź 2017
Temat postu: Przełącznik mapy zaplonu ktm exc 350 2012
Witam pod siedzeniem i na kierownicy mam przełoczniki zmiany map.
Pod siedzeniem mam pokrętło z liczbami od 0-9
1-wet
2-advanced
3,4,5,6,7,8,9,0 to standard
i na kierze mam przełącznik między 1 a 2
1 to niby standard a 2 to hard
Teraz pytanie
Jeżeli pod siedzeniem dam ustawie pokrętło na 2 advanced i na kierze dam 2 hard to mapa zmieni się na hard ? Dobrze rozumiem??
A co jeśli na pokrętle jest któryś z liczb przypisanych do standard a na kierze opcja 2 hard ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin